Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Ach Fredje je weet wel beter!
vanda's schreef:
Heideveldhoeve 7 - Korreweg 29A -> 240 km
Heideveldhoeve 7 - ... -> 236,8 km
Waar klopt er iets niet?!
Daarnaast is het naar ... een stukje provinciale weg, wat een lager verbruik als voordeel heeft... Dus eigenlijk zitten er alleen maar voordelen aan
! vanda's schreef:Das op een retourtje toch mooi 6,4 km winstDaarnaast is het naar ... een stukje provinciale weg, wat een lager verbruik als voordeel heeft... Dus eigenlijk zitten er alleen maar voordelen aan
PeeWij schreef:Morgen Pris!
Ja Sjoert steun jij het vrouwvolk maar weer en antwoord maar niet op mijn vraag!

PeeWij schreef:Goede morgen Sjoert.
Je begeeft je ook weer eens onder het normale volk!
Nog iets gehoort van Peer over Model!

Sjoert schreef:PeeWij schreef:Goede morgen Sjoert.
Je begeeft je ook weer eens onder het normale volk!
Nog iets gehoort van Peer over Model!
Daarvoor moet je bij Mar zijn.
Ik hoor alleen zo af en toe.. "peer heeft nog gemaild "
PeeWij schreef:provenciaal kan je niet op de Cruise dus duurder verbruik! Je kunt zien dat je geen auto hebt!
Sjoert schreef:Daarvoor moet je bij Mar zijn.
Ik hoor alleen zo af en toe.. "peer heeft nog gemaild "
vanda's schreef:PeeWij schreef:provenciaal kan je niet op de Cruise dus duurder verbruik! Je kunt zien dat je geen auto hebt!
Je kunt zien dat jij alleen een opel gewend bent... De Cruise control doet het op alle andere auto's namelijk ook gewoon op de provinciale weg en da werkt prima
vanda's schreef:
Lekkere communicatie in die relatie van jullie![]()

PeeWij schreef:Hier op het balkon hebben ze de provinciale wegen vol gelegt met rotondes en drempels dus Cruise kan hier niet!
Sjoert schreef:Valt het op?
Sommige zaken bespreek ik niet op hetnet en dan hou ik het lekker vaag.

youngster schreef:Ik heb nog niks van Peer gehoord helaas
PeeWij schreef:Hier op de Balkan hebben ze de provinciale wegen vol gelegt met rotondes en drempels dus Cruise kan hier niet!
PeeWij schreef:Bel hem dan, ik wordt nieuwsgierig! Zo moeilijke vraag was het toch niet! Je kunt maat 2 dingen antwoorden. Ja of nee!
Charly schreef:Hahaha
Ik kan daar nooit zo goed tegen, als het "vaag" gehouden wordt...