Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WiskyBokjes schreef:als het maar geen schuurpapier is
Cynn_x schreef:WiskyBokjes schreef:als het maar geen schuurpapier is
He shít!
Ik was dat nou nét van plan!
Hitime schreef:Oh, ik heb er nog wel eentje voor je in de aanbieding!
Is er eentje met een plankje met spijkers. Uiteraard met de punt naar jou gekeerd.
Hitime schreef:Oh, ik heb er nog wel eentje voor je in de aanbieding!
Is er eentje met een plankje met spijkers. Uiteraard met de punt naar jou gekeerd.
Amber_VZ schreef:Best wp
Fieke en ik gaan weg, omdat we het gewoon ZAT zijn hoe schijnheilig cynthia is.
Ze doet alsof ze o zo zielig is, en schuift de schuld gewoon lekker op de ander.
en dan doen we haar weer o zo'n pijn, terwijl ze gewoon evenhard banketstaaf doet tegen ons. end an lekker iedereen er bij halen. tuurlijk. en maar zeggen dat ze geen zin in heeft om in het topic door te gaan, blabla.
maar waarom blokt ze dan ons, lekker sneu.
het is gewoon focking zielig om iedereen erbij te halen, en maar zeggen hoeveel pijn het je doet blabla, maar waarom ga je zelf dan door hee. jezus he. heb je aandacht te kort ofzo, dat je zo zielig tegen iedereen doet, en ons ondertussen een beetje ruzie te lopen maken, nou een ding; als het zo moet, wij zijn weg. sowiezo heh. van ons hoef je echt niets meer te verwachten. als jij zielig wilt doen
dan doe je dat maar lekker ZONDER ons, doei welshpraat, was leuk. alleen 1 iemand moet het zo nodig verpesten.
Adios!
L_ola schreef:Ik praat tegen [naam] op msn.. En ze zegt niks terug.
WiskyBokjes schreef:Amber_VZ schreef:Best wp
Ze doet alsof ze o zo zielig is, en schuift de schuld gewoon lekker op de ander.
en dan doen we haar weer o zo'n pijn, terwijl ze gewoon evenhard banketstaaf doet tegen ons. end an lekker iedereen er bij halen. tuurlijk. en maar zeggen dat ze geen zin in heeft om in het topic door te gaan, blabla.
het is gewoon focking zielig om iedereen erbij te halen, en maar zeggen hoeveel pijn het je doet blabla, maar waarom ga je zelf dan door hee. jezus he. heb je aandacht te kort ofzo, dat je zo zielig tegen iedereen doet, en ons ondertussen een beetje ruzie te lopen maken, nou een ding; als het zo moet, wij zijn weg. sowiezo heh. van ons hoef je echt niets meer te verwachten. als jij zielig wilt doen
dan doe je dat maar lekker ZONDER ons, doei welshpraat, was leuk. alleen 1 iemand moet het zo nodig verpesten.
Adios!
nou als het zo moet ook tot ziens
Dit slaat natuurlijk nérgens op!
Het ligt nu meteen weer aan Cynthia,
maar even wat anders
wie haalt ze er dan bij volgens JOU?
NIEMAND
WiskyBokjes schreef:Amber_VZ schreef:Best wp
Adios!
nou als het zo moet ook tot ziens
Dit slaat natuurlijk nérgens op!
Het ligt nu meteen weer aan Cynthia,
maar even wat anders
wie haalt ze er dan bij volgens JOU?
NIEMAND
L_ola schreef:het gaat er hier weer gezellig aan toe..
Cynn_x schreef:En nu doen jullie precies hetzelfde?
Zielig doen, en de schuld alleen maar op een ander afschuiven?
Hitime schreef:Cynn_x schreef:En nu doen jullie precies hetzelfde?
Zielig doen, en de schuld alleen maar op een ander afschuiven?
Precies.
Hitime schreef:oliebol, nog maar 56 seconden voordat ik van de PC afmoet!
Aaah, hij telt af. Om 10 uur valt 'ie uit.