Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chantalll schreef:Nou Ik ben fan van Landlord, en hij mag mijn merrie dekken volgend jaar :-D
LdJ schreef:Voor de beweging van Landlord had je twee jaar terug (dacht ik) op de laatste 'night of the stallions' moeten zijn. Onder het zadel en al, mega beweging die niet uit te zitten was
Succes aan de deelnemers morgen!
absque_dubio schreef:Eerste premie voor Veertje, ik ben happy!
En eerste premie + uitnodiging Ck voor de nwr, ook heel happy!!!!
pien26 schreef:Een eerste premie binnen!
absque_dubio, dan hebben wij elkaar gesproken! Ik wist niet dat jij dat was haha. Hoe is het met Passion afgelopen? Kampioen geworden?
Royaltjuh schreef:Gefeliciteerd met de 1a+CK voor de NWR!
Wij hadden ook een mooie ochtend in Tolbert. Bij de Jonge Dressuurpony's liep Jort (weer) naar een 1e plek en verbeterde hiermee z'n punten van Hellendoorn iets. Op naar Kootwijk, hij krijgt het druk! Hartstikke leuk, ben onwijs trots op die kleine apekop
[ Afbeelding ]
pien26 schreef:Misschien een domme vraag omdat ik het antwoord al ongeveer in mijn hoofd heb; met stamboek opname wordt je stamboek papier ingenomen en krijg je het resultaat erop teruggestuurd. Nu was mijn merrie al staboekmerrie, dus neem aan dat ik nu zelf het stamboek moet opsturen om het resultaat erop te krijgen? En moet dit binnen een bepaald periode, of kan dat ook even wachten?
Cemlys schreef:Oeps, niet gezien.Jammer dat ik deze niet gezien heb. Ik ben wel nog naar Tolbert geweest, maar was er pas rond uur of 12 (dankzij een zeer rustige dienst tot nu toe), ik heb wel nog Movie Star gezien. Blijft een fijn dier. Volgens mij stond eigenaar achter mijen volgens mij hoorde ik ook nog de eigenaar van Jort praten?
Cemlys schreef:LS_fotos: Aangespannen is de sportdag in september mss leuk, in houten is er nog een wpcv show waar ook een aangespannen rubriek in voorkomt. En dan is er nog de show van de vriendenkring eind augustus waar ook een aangespannen gedeelte in voorkomt.