Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patrick76 schreef:Nou Berry, dat wordt dus werk voor de hoefsmid![]()
Black Devil ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met dat je aan de roan 2 jarige A kunt zien dat Berry een cob liefhebber is. Ik ben ook een liefhebber van C en D pony's maar zie dat in onze A en B pony's (volgens mij) niet terug.
Diane_Basje schreef:Ik heb echt geen idee, was eigenlijk al te laat met inschrijven, maar hij gaat ineens wel erg leuk lopen. Dus heb ik vanmorgen gebeld of ik er nog bij kon, dat was op het nippertje. Een vriend van mij adviseerde me ook Rosa te laten keuren, ben ik in de haast gewoon vergeten te vragen. Die gaat dus niet.
Maar beetje knullig is het wel, denk dat ik daar voor een voorbrenger moet zorgen. Zelf wil ik het zien en kan door een blessure zelf sowieso niet rennen. En weet niet precies hoe zo'n dag gaat. Ik kan ook niet naar andere keuringen om te gaan kijken, want ik werk op zaterdag.
Ach het zal zich toch wel een beetje wijzen? Ben vast niet de enige die dit voor het eerst doet.
Diesel54 schreef:Goeiemorgen,
Wij hebben een Welsh B merrie op stal ..../snip/
Dit is onze 7 jarige merrie, Lollypop Luna (stamboek naam Floor), 1.24cm, helaas geen afstamming bekend.