Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yorick schreef:Goedenmorgen,ik moet eerder opstaan zie ik wel,alweer niet de eerste,fijne dag allemaal en sterkte als je een lange schooldag hebt.Tis voor de meeste trouwens alweer bijna weekend he.
regientje schreef:yorick schreef:Goedenmorgen,ik moet eerder opstaan zie ik wel,alweer niet de eerste,fijne dag allemaal en sterkte als je een lange schooldag hebt.Tis voor de meeste trouwens alweer bijna weekend he.
hej, ja dankje, jij sterkte met werken... bijna weekend?? pff wast maar zo!!
regientje schreef:ja wormgoor het is wat! ben ook alleen zondag vrij en binnenkort hopelijk ook elke woensdag

Welshfanatic schreef:Ben er ook halfjes weer.... Ben doorweekt
Welshfanatic schreef:Ik had regenbroek aan, maar die fokking bus chauffuer heeft ons er een station eerder uitgezet omdat de OUDE bus kaduuk was![]()
![]()
madrieka schreef:Welshfanatic schreef:Ik had regenbroek aan, maar die fokking bus chauffuer heeft ons er een station eerder uitgezet omdat de OUDE bus kaduuk was![]()
![]()
hihi .... (sorry mag niet lachen...)
Ik zal neit lechen!
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:
hihi .... (sorry mag niet lachen...)
![]()
![]()
madrieka schreef:@peewij en vanda's en toptoys en kopenhagen ik ga vanmiddag aan de slag dus dan zijn ze morgen uiterlijk zaterdag bij jullie![]()
Yorrie schreef:Smorgens tesamen!
Yorrie schreef:madrieka schreef:@peewij en vanda's en toptoys en kopenhagen ik ga vanmiddag aan de slag dus dan zijn ze morgen uiterlijk zaterdag bij jullie![]()
Jij maakt vriendjes!
PeeWij schreef:Fijn als je afhankelijk bent van het OV. Altijd ellendeIk zal neit lechen!
Zat er net in en hij was gewoon lek