Ik heb ook een welsh, sectie a. Vinkenhof's Jolinda. Ze is bruin, maar krijgt overal wat witte haartjes over haar lichaam. Ze is nu bijna 1,5 waarvan bijna een jaar bij mij.
Foto's staan welin profiel
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 29-08-09 14:46
Volgens mij heb ik ergens in het begin al eens gereageerd, maar ik heb dus ook een Welshje. Al bijna 7 jaar heb ik Polly. 28 jarige oude dame die haar zoveeeeelste jeugd overdoet.
susasan
Geplaatst: 06-11-09 20:10
Ik had eers een vz-Arabier-welsh Maar nu een echte welsh!hahaha
Moderatoropmerking:
Lettertype normaal gemaakt. Dik en schuin gedrukte tekst voor niet heel belangrijke teksten kan heel irritant gevonden worden door andere Bokkers.
Ik ben sinds september eigenaar van een welsh. Een 21 jaar oude bruinroan pony merrie, en mogelijk dragend. Ze is heel lief maar heeft duidelijk haar grenzen.
Telt een verzorgwelsh ook? Een welsh cob partbred ruin van 4jaartjes jong..
amawonderboy
Geplaatst: 13-11-09 18:29
Ik heb twee welshjes thuis. Eentje van 1.17,5 groot. Echt een hele lieve pony maar soms ook ontzettend eigenwijs. Hij is met rijden echt super en ook met poetsen. Mijn eigen pony is 1.42 groot. Hij is echt super lief en doet echt alles vooor je. Hij kan wat eigenwijs zijn maar hij gaat echt altijd voor je door het vuur. Ben super blij met ze
Marengo1
Geplaatst: 26-11-09 18:59
Ik heb een nakomeling van Orchard D'avranches van 5 jaar.. donkere vos
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 11-12-09 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Lettertype normaal gemaakt.
polly26
Geplaatst: 29-11-09 14:29
ik heb een welsh A merrie en een anderhalf jarige welsh hengst van zeldenrust neptune zoon ben ik super bly mee
vivana
Geplaatst: 02-12-09 09:23
polly26 schreef:
een anderhalf jarige welsh hengst van zeldenrust neptune zoon
Zoooow die hengst is al oud! (die komt van mijn stal af,niet geboren maar wel goedgekeurd en gereden geweest daar)...
Brendariss
Geplaatst: 02-12-09 10:47
Heb ook een dochter van Zeldenrusts Neptun Ze is al 20
Dus hij leeft nog!! Dan istie nu 33 ofzo?? Ben wel benieuwd naar een foto van de vader van mn paardje!
polly26
Geplaatst: 02-12-09 20:06
rowy is een zoon van zeldenrust neptune neptune stond bij vrienden ik heb wel een foto van hem moet ik nog een keer op de computer zetten binnen kort wel een keer, en ik heb nog een kleinzoon lopen van hem 12 jaar en 2 jaar vererft zelfde kleur grappig brendariss lijken veel op elkaar
Brendariss
Geplaatst: 03-12-09 10:12
Oke nou ben wel heel benieuwd hoe neptune en rowy eruit zien!!
Neptune leeft dus wss niet meer?
polly26
Geplaatst: 03-12-09 22:25
krijg de foto niet in me berichtje wil hem wel laten zien hoe krijg ik dat voor elkaar het laatste wat ik weet ,leeft hij niet meer
Ik heb ook een welshje(L) Een vosje, oude dame van 30 een dochter van Conquistador, voor foto's : zie mijn profiel
strideke
Geplaatst: 12-12-09 22:55
sarinaa schreef:
Hoii, wij hebben ook een welshje, een merrie ze is vandaag net 4 geworden. haar echte naam is Mulligen's Dolly, maar we noemen haar Puk.
Hee! Jou 'Puk' is de moeder van de zogenaamde Mulligen's Dion. Ik heb verder geen verstan van de Welshjes. Zit er net tussen. En heb nu dus een papier van een Welsh onder mijn neus waar ik nu op rij. Die pony heet Oosterduinen's Delroy. Hij is nu al 9 jaar. Of te wel, ik denk dat jou Puk, de oma is van mijn 'Billy' Want de vader van mijn Billy is Mulligens Dion, en dat is een zoon van Puk. Als je foto's wilt zien, dan laat je het maar weten. En als je informatie hebt over Dion? Weet namelijk niet of hij is goedgekeurd o.i.d. Groetjs.
delfa
Geplaatst: 18-12-09 18:17
als een welsh NWR/arabier (voornamelijk arabier) meetelt, heb ik een welsh.
We hebben 3 Welsh A merrie'e en nog een jaarling bij iemand anders. We hadden er meer, maar helaas kan je niet alles houden..
boris4
Geplaatst: 22-01-10 20:24
ik heb een welsh cob van vier jaar. hij is schrikachtig maar wel heel aanhankelijk. hij is graag in het gezelschap van mensen. van wat ik met hem heb meegemaakt moet hij echt iemand hebben om te vertrouwen. toen ik hem voor het eerst poetste kon ik niks met zijn benen en bleef hij niet stilstaan. na een aantal keer kon ik bijna alles ik kon zelfs zijn achterbenen poetsen ( wat niemand anders lukte ) ik ben van mening dat het geweldige paarden zijn!!!!!