_Barbara_ schreef:noellee schreef:Omg Barbara! Wat een afknapper dan zeg xD
Dattie zn broek naar bnee trek!
Nou zo erg vond ik 't eerlijk gezegd niet.
Hahahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Barbara_ schreef:noellee schreef:Omg Barbara! Wat een afknapper dan zeg xD
Dattie zn broek naar bnee trek!
Nou zo erg vond ik 't eerlijk gezegd niet.
Suzan. Nou dit is het gesprek geworden:
* 
omg zo wil je niet met je achternaam heten
Vanny_ schreef:haha Emmie toch
Wij hebben trouwens een Suzan en Suzanne in de klas, 2 Joey's, een Mark en een Marc en één jongen heet B a l n e g e r van z'n achternaam.
Hahaa
Ik zou me naam veranderen
zeg ik het nog hardop ook.. oeps 
Ik in de mediatheek zo keihard tegen me vrienden ( we hadde het over 'donkere' mensen
) IIeeuwwll vieze turken, kijkt opeens die brugklasser voor me om was dat een turk die half huilen
Oeppsss, weer een brugklasser beledigd
ook al zon klein jongetje en we hadde het niet eens over hem
Maar hij is wel echt super klein ik denk 1.30m ofzoo echt niet normaal!
.
.
die gingen hé-le-maal stuk, nou dan moet ik automatisch ook lachen! Vanny_ schreef:oo voel weer een hyperbui opkomen.
was laatste uur weer zo melig bij bio.. want d'r zitten 2 jongens in die klas (is trouwens echt een klein klasje bij bio, 16 mensen maar!) en die zijn zo grappigdie gingen hé-le-maal stuk, nou dan moet ik automatisch ook lachen!
Echt zo als er kinderen zijn die keigrappig zijn ofzoo en de leraar word boos en gaat helemaal schreeuwen ofzo moet ik altijd nog harder laggen en dan heb IK straf te pakken
Ze wilt me ( als ze me wilt spreken ) altijd onder GS ofzoo spreken en laat ik daar nou net niets aan vinden
Alleen waar we over praten is minder gezellig
Vanny_ schreef:jaa en als dan iemand wordt gewaarschuwd, en dan is het opeens helemaal stil in de klas, en dan moet ik ook keihard lachen
Dat is echt leuk, laatst met de LV lerares discussie of zij lesbies was
Yucome schreef:laatst met de LV lerares discussie of zij lesbies was
heb net les gehad en ging goed
wel helemaal doorweekt helaas
er kwam echt een liter water uit m'n laars
en ik heb lekker nooit levensbeschouwing gehad en krijg het ook nooit
Golan schreef:Heeheb net les gehad en ging goed
wel helemaal doorweekt helaas
er kwam echt een liter water uit m'n laars
en ik heb lekker nooit levensbeschouwing gehad en krijg het ook nooit
ken mensen die dat hadden gekozen, zo nutteloos, hebben de meesten al laten vallen...