Als je met je vriend mee kan rijden is dat zekers fijn scheelt je per dag 1 uur.
Fijn dat t opgelost is mbt je halster/hoofdstel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PaysBas schreef:Qua verkleuringsfactoren kan ik echt niet meepraten daar heb ik zero kennis van. Het verschil tussen zwart en wit zie ik wel
Kunnen we hierover nog een overzichtje maken:Citaat:Misschien een overzichtje maken wat de vragen/wensen en realistische verwachtingen zijn van zo'n workshop?
Bijv. een meetlint hoe dik/volslank een pony nou moet zijn voor een keuring en of daar een verschil tussen zit tussen de Engels en Nederlandse normen.....
Dan kan ik dit verzoek door sturen via de mail naar de mevrouw vh stamboek kijken hoe zij hier tegenover staan om dit wellicht te organiseren in het seizoen na de keuringen?
Elfje: Wat heb je mazzel met je ruiter en amazones! Perfecte maatjes en rijden ook heel netjes![]()
Het zadelmak maken gaat super van pony nr. 2. We doen rustig aan en tomen ons enthousiasme zelf heel erg in want overvragen is zo gebeurt.
Het zonnemaskertje werkt echt super, geen verbrandde snoetjes.
Chantalll schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe Vanety als driejarige is kwa kleur ... het is nu nog steeds een driekleur, schimp brengt echt leuke nakomelingen en ook zeker verassingen kwa kleur terwijl de eerste 4 nu allemaal merries volledig anders zijn terwijl het dezelfde combi is.
Benieuwd naar volgend jaar met de nieuwe combi .... mijn hengst vood volgend jaar staat ook al vast "grijns"
Nicole schreef:Kom even snel weer om hoekje kijken, ben flink ziek. Misschien leuk maar hier kan je mee kijken naar de royal welsh show in Engeland
http://www.s4c.co.uk/sioe/2014/e_live_2.shtml
absque_dubio schreef:Daar gaat het dus niet zoals ik wilde helaas.dus hoor graag andere websites..
elfje72 schreef:Daar ben ik ook heeel blij mee!Citaat:Elfje: Wat heb je mazzel met je ruiter en amazones! Perfecte maatjes en rijden ook heel netjes
pien26 schreef:Eindelijk het welsh magazine binnen. Moest weer apart worden opgestuurd, iemand van de post onderschept het denk ik omdat die het ook zo leuk vindt:-). De andere post krijg ik wel gewoon.
_Fer_ schreef:@Chantall: ik zie mn berichtje niet staan ( deed t net via mob ) maar nu via laptop maar neem aan dat het op mij was... janet menninga is idd super vriendelijk maar ik belde naar het stamboek zelf....
nou sorry maar dat was echt niet klantvriendelijk en dat was ook al de derde keer dat ze zo vreemd reageerde....
zo raar is het toch niet dat als je twee dagen van tevoren nog niets weet , even opbelt....
(nrps had ik dus al lang binnen en de keuring is pas morgen)
en wat ik dus net zei de site vind ik heel onoverzichtelijk.... ik kan geen welsh hengst , uitslag of iets vinden.... toevallig dat nu de uitslag er ineens opstaat, van gieten ( vast vanwege onze mail haha) maar ze zijn echt heeel langzaam... ik dacht altijd dat t welsh best proffessioneel was maar dat is toch een behoorlijke tegenvaller !
volgend jaar de welsh pony maar dekken met wat ander bloed... kunnen we bij een ander stamboek inschrijven
wat een gave hengst trouwens.... die kap... wowwww
pien26 schreef:Ik heb opzicht geen slechte ervaringen met het hoofdkantoor. Ze zijn wat kort maar doen uiteindelijk wel wat ik wil. Beantwoorden vragen of sturen alsnog weer het welsh blad waar ik bijna iedere maand om moet vragen omdat deze niet aankomen.
Waarom hebben bijna al die welsh a en sommige b's zo'n "ingezakte" rug? Als ik zo kijk naar Cadlanvalley Landlord zou ik er niet voor kiezen. Het ziet er zo zwak uit, maar aan de andere kant zie ik er niet veel met een rechteren rug. In de nwr zie je dit helemaal niet maar bij de cobs weer wel heel erg.
elfje72 schreef:Chantalll schreef:Ow ik geef je gelijk hoor, de klantvriendelijkheid is ver te zoeken op het hoofdkantoor vsndaar dus dat ik met janet contact op neem ... of Gert kan ook ...
Ik dacht al dat het aan mij lag. Wat ik vandaag weer beleeft heb....
Cemlys schreef:pien26 schreef:Ik heb opzicht geen slechte ervaringen met het hoofdkantoor. Ze zijn wat kort maar doen uiteindelijk wel wat ik wil. Beantwoorden vragen of sturen alsnog weer het welsh blad waar ik bijna iedere maand om moet vragen omdat deze niet aankomen.
Waarom hebben bijna al die welsh a en sommige b's zo'n "ingezakte" rug? Als ik zo kijk naar Cadlanvalley Landlord zou ik er niet voor kiezen. Het ziet er zo zwak uit, maar aan de andere kant zie ik er niet veel met een rechteren rug. In de nwr zie je dit helemaal niet maar bij de cobs weer wel heel erg.
en heb je er een met een goede rug dan is ie weer te recht gebouwd![]()