fiets moet morgen naar stal met die vuurwerk :S. Wil met de bus maar heb geen strippen meer en anders moet ik weer helemaal (5min.) naar de c1000 nieuwe halen... weet niet eens of ze open gaan.
Hoi allemaal , paardrijden vandaag ging wel... Bak gikng goed maar buiten was ze weer zo actief Ik draafde aan ze deed even gek toen ging ze stil staan en bokte ze kei hoog Dus had ik haar maar even laten galloperen. Daarna ging wel
Fieke zegt (20:35): Eeerst een tijdelijke welshpraat, en dan als de opening af is, word dat het Fieke zegt (20:35): en we gaan tot 100 blz! Fieke zegt (20:35): en dan nieuwe Fieke zegt (20:35): opening dus ook']]] komtiedereen aan de beurt Fieke zegt (20:35): zet jij het alvast in wp ]]] met al deze informatie, hahaha
Fieke maakt een nieuwe WP Naja, een tijdelijke, voor als zij iets wil weten zegmar Ze kan WP gewoon niet missen
Ja tuurlijk wel! Voor mij wel iig, ben niet de enige. Omdat er een paar keer een discussie is geweest betekent het niet dat niemand je hier meer wil . Vind het wel gezellig juist als je hier ook bent. En je bent echt niet een opstoker of iets wat je ook maar dacht.