Dyonne schreef:Even een vraag, waar ik wel eerlijk antwoord op wil. Staat er in WPCV boekje ondertussen wat meer over Cobs? Ik ben lid geweest 1 seizoen, maar toen was het echt triest over de Cobs, dus maar weer gestopt.
Ben nu wel lid van NWPCS vanwege de keuringen. Maar twijfel of ik daar lid van blijf.
WPCV is een vereniging met alleen maar vrijwilligers. Petje af voor Rhode, ze schrijft 4 keer per jaar een heel WPCV nieuws vol en houdt de website bij. Helaas is Rhode een A fokker, dus weinig verhalen over andere secties. Er is een redactie commisie, maar die is leeg. Geen hond die tegen woordig nog vrijwillegers werk wilt doen.
Wat is triest voor leden? Misschien zouden de leden eens moeten gaan nadenken en de inzet van 7 vrijwilligers eens meer moeten waarderen. Ja ook Els, van het registratiekantoor, is een vrijwilliger!!
Ik heb namelijk nog nooit meegemaakt dat er mensen met een burgelijk wetboek naar een ledenvergadering komen om een bestuur onderuit te halen die alles op vrijwillige basis doet. Als je deze mensen dan aanspreekt op hun verantwoording en vraagt om ook iets aan de andere kant te gaan doen, dan zijn ze natuurlijk niet thuis!
WPCV is een vereniging waar je lid van bent als je de welsh een warm hart toedraagt en volledig volgens het Engels systeem wilt fokken en showen.
Doe er mee wat je wilt en misschien denken jullie wel dat dit propaganda is voor het belang van de WPCV, maar ook dit is de rede waarom ik ook bijvoorbeeld, met een knipoog, de NWR in twijfel trek.