Marije leuk dat het rijden goed ging! Die pony rijden van je instructrice lijkt me idd ook heel leuk voor je. 3 kwartier fietsen . Ik fiets een half uur naar stal, met harde tegenwind 40 min. ofzo dan zit ik echt vloekend op m'n fiets .
Pffff m'n broertje & ik gingen net 1 vuurwerkdingetje afsteken... soort grondbloem iets die heeeeele felle lichtflitsen geeft steeds... dat gaat dan een tijdje door. En wij wisten niet dat ie ZO fel was, en op het begin bleef hij 'stil' zeg maar, ging dus niet af. Wij dachten toen dat ie het niet deed. Maar toen opeens een paar superfelle flitsen ! Moest echt m'n handen voor m'n ogen houden, zo fel (was echt ff bang dat ik blind werd haha ). Dus ik zo 'doe dat ding uit!', ding bleef doorgaan. Wat een vreselijk ding zeg... las ik daarna op de verpakking: 'min. 8 m afstand bewaren '. Ja we wisten dat ie fel zou zijn, maar zó. Die dingen gaan de vuilnis in. En voor zo'n klein k.utding gaf het een rook & stank :S.
Die stond bij mijn andere verzorgpaarden, en er word al heel lang gezegt dat ze daar wegmoesten .. En naja, echt veel betere andere plekken konden we niet vinden, en ik moest er ook nog heen .. Maja, ze was zóó braaf. Dus is ze verkocht aan Amarant hier in de buurt, konden er mensen op rijden met een handicap, ik rij er nog heel vaak langs met Jodine, en ik mag er altijd komen
Oke, heel veel mensen hier zullen denken van blehh, maar Jasper Heeft een heel klein beetje iets van Zac Efron .. heel klein beetje, t viel me net op toen ik zn foto zag