Ik heb even snel bijgelezen. Er wordt weer van alles gezegd en bediscussieerd, maar heb geen tijd daar op in te haken. Misschien over een maand of 3?
We hebben een vervelende periode achter de rug, maar alles lijkt nu weer de goede kant op te gaan. Veulens doen het goed en de perlino wordt erg mooi. Haar zicht lijkt wel goed, maar ik blijf er wel voorzichtig mee. Nog geen weidegenootjes bijv.
Straks als alle merries gedekt zijn, kunnen we de rustigste, met een veulen wat we ook aan gaan houden, erbij doen.
Toch nog weer 10 merries.

Ik wilde naar 6, 3 kleur en 3 grijs, maar met de jonge aanwas erbij zit je zomaar weer op hoger aantal.
Penboeth Banner, onze hals-over-kop nieuw aangekochte hengst heeft het nu erg druk. Met de merries van de vorige eigenaar meegerekend zal hij rond de 20 merries dekken, wat wel mooi is om een goed beeld van zijn fokwaarde te krijgen. Dat beeld hebben wij overigens al, want in Wales hebben we een aantal jaargangen gezien, die erg tot de verbeelding spraken.
En nu weer aan de slag,

kanten maaien, onkruid spuiten, paddock timmeren, beetje tuinieren, en manlief heeft beloofd daarna de BBQ aan te steken....