Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shannen6 schreef:Heey![]()
Wat denk je , we kwamen aan bij de bios, uitverkocht
nathalieeee_ schreef:shannen6 schreef:Heey![]()
Wat denk je , we kwamen aan bij de bios, uitverkocht
Dat is echt zó poedersuiker. Had ik laatst ook. Zijn we tot half 12 bij de Burger King gaan zitten, ijsjes eten.
shannen6 schreef:@ Giinaa, ben jij nieuw hier? Zoja, op welke pagina had je het lijstje ingevuld?
nathalieeee_ schreef:@Shannen Oh, haha, naja, dat is ook leukIn de bios loop ik altijd te praten en dan gaan mensen mij altijd zo boos aankijken
.
shannen6 schreef:nathalieeee_ schreef:@Shannen Oh, haha, naja, dat is ook leukIn de bios loop ik altijd te praten en dan gaan mensen mij altijd zo boos aankijken
.
Haha, ja dat heb ik ook altijd, we gingen zondag ook al naar de bios![]()
En al die mensen keken ons boos aan
Giinaa schreef:moest ik een lijstje invullen dan?
shannen6 schreef:Zondag naar Sex and the city en we wouden vandaag naar hoe overleef ik mezelf.
nathalieeee_ schreef:shannen6 schreef:Zondag naar Sex and the city en we wouden vandaag naar hoe overleef ik mezelf.
Gaaf! Aaah, ik ga binnenkort ook naar SATC! Ik vind het zo geweldig dat er nu een film van is. Niets verklappen hè
Giinaa schreef:dankje![]()
iedereen heeft hier zeker een band met een welsh ofniet? domme vraag ofniet hahah
Giinaa schreef:en aan de quote te lezen in de openingspagina gaat het hier ook over jongens enzo en over andere dingen
Giinaa schreef:haha beterniet zoon topic wat alleen maar over paarden gaat ofzo