PeeWij schreef:Ja Nederland vindt het wiel uit, terwijl ze in Engeland al jaren fietsen. Lijkt een beetje op Penny praat!
Laaaat gaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Ja Nederland vindt het wiel uit, terwijl ze in Engeland al jaren fietsen. Lijkt een beetje op Penny praat!
youngster schreef:Maar in engeland doen ze het wel anders dan in de rest van europa. Bedoel een kleine kronkel hebben ze daar wel hoor
vanda's schreef:PeeWij schreef:Ja Nederland vindt het wiel uit, terwijl ze in Engeland al jaren fietsen. Lijkt een beetje op Penny praat!
Laaaat gaan
youngster schreef:Nekkie gaat wel beter, behalve als ik net mijn bed uitkom maargoed
vanda's schreef:Sukkie... Ik bedoel dat stamboek hier... Laat ze lekker klooien
PeeWij schreef:youngster schreef:Nekkie gaat wel beter, behalve als ik net mijn bed uitkom maargoed
Blijf je toch gewoon heel de dag in bed liggen! Vindt Sjoert ook niet erg!
PeeWij schreef:vanda's schreef:Sukkie... Ik bedoel dat stamboek hier... Laat ze lekker klooien
Oke, WPCV is gelukkig geen stamboek, maar een vereniging die volledig draait op vrijwillegers! Mensen met nog hart voor de Welshpony's
youngster schreef:PeeWij schreef:
Blijf je toch gewoon heel de dag in bed liggen! Vindt Sjoert ook niet erg!
Vast niet, die zit in hengelo
PeeWij schreef:
Bel hem ik weet zeker dat hij gelijk bij Utreg die heuvel op komt gereden
thinkaboutit schreef:p