L_ola schreef:Barbara, zet die chaps uit!!
haha al gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
L_ola schreef:Barbara, zet die chaps uit!!
_Barbara_ schreef:L_ola schreef:Barbara, zet die chaps uit!!
haha al gedaan
Toevallig Tilburg
?

WiskyBokjes schreef:Ik ga met Wisky naar de Brabants kampioenschappe![]()
Ik rijd nu klasse B+6
Nouja :p
Heb tandpijn
Nee i kkom neit, maa rik owon er wel dichtbij.. is om de hoek bijna haha misschien kom ik wel ff kijken
als jullie aant opzadelen enzo zijn. dan weet ik ook eens met wie ik aan het praten ben haha! daarna moet ik toch die kant uit van de regte hei, dus akn ik netzogoed daar ff langsrijden
_Barbara_ schreef:
Nee i kkom neit, maa rik owon er wel dichtbij.. is om de hoek bijna haha misschien kom ik wel ff kijken
als jullie aant opzadelen enzo zijn. dan weet ik ook eens met wie ik aan het praten ben haha! daarna moet ik toch die kant uit van de regte hei, dus akn ik netzogoed daar ff langsrijden
[/quote]
hoelaat zijn jullie daar ong.? half 10 of kwart voor 10?
...
_Barbara_ schreef:@Wiskybokjes: Waa rin NB woon je?Toevallig Tilburg
?

_R_G_ schreef:half denk ik ong.
ej weet jij wat voor een paardje tokido is? heb je misschien een foto?
Maja, Tokido is een heel braaf apardje, kan ook leuk aan de teugel lopen
en die echt heel hard kan crossen als je dat zlef aangeeft, dus zal niet uitzichzelf ineens ervandoorgaan
_Barbara_ schreef:oke, dus als jullie daar een kind met oranje haar zien...
..Ben ik het
_R_G_ schreef:ken jij heesch?
Wanneer en waar?
ik hou wel van crossen maar dressuur kan er ook wel in bij mij hahahahha WiskyBokjes schreef:_R_G_ schreef:ken jij heesch?
Ja dat ken ik!
Maar gaan jullie Meeten?Wanneer en waar?
Die is echt supergroot
vind ik dan
als je kijkt bij www.manegedezevensprong.nl Dan bij Prnsion, en dan bij dat rechtse plaatje, dat rechtse paard: Dat is Casper
weetniet wie daa rop gaat, maar dan wee tje alvast hoe die eruit ziet