Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toptoys schreef:Hier heb je zo'n tweede hands zaak, kringloop winkel geloof ik, daar staan ook wasdrogers. Helemaal na gekeken, voor weinig geld. Dat is dan nog beter dan die rekjes.
Wij hebben ongeveer 3/4 wassen per dag, zou niet zonder droger kunnen......

vanda's schreef:Ja, das heerlijk![]()
Das ook lekker als je gaat douchen, om de handdoeken eerst op de verwarming te leggen...
Shampoo enzo staat er bij ons boven, ook niet verkeerd, ipv dat je koude shampoo op je hoofd krijgt
Moet ik ze op de verwarming leggen en dan roepen als ik klaar ben of Yordy ze wil komen brengen. Ik heb nu dus ook altijd gewoon 'koude' handdoeken
Welshfanatic schreef:Das idd wel handig, maar als nou de droger bijv. stuk gaat is dan de wasmachine dan ook niet direkt stuk?

toptoys schreef:Voor een paar tientjes heb je een droger, wel met een slang naar buiten. Die condens drogers zijn duurder.
toptoys schreef:Wij hebben ook geen verwarming in de badkamer/slaapkamer. Nou ja, is er wel, maar ik vind dat de slaapkamer koud moet zijn en ja, dan is de badkamer dus ook koud....dat is wel een nadeel dat het in één ruimte is.
Welshfanatic schreef:Dat is dan wel weer een nadeel... Maar ach, hoevaak gaan die dingen stuk?!
Mensjes ik ga ff hapje eten, tot later
toptoys schreef:Ik zet wel de verwarming even aan als ik bijv lekker in bad lig...
benniebang schreef:heerlijk, een bad. even lekker ontspannen, boekje, muziekje erbij.. *zwijmel*