Dat word em

Nu zat ik nog te denken, we jagen ze hier wel het land in, Tjebbe heeft wel een jachtgeweer, dus die kan al dat loslopend wild wel afschieten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus maak je niet druk
, zo'n afzuigkap die Peter zegt schijnen erg goed te zijn. vanda's schreef:Wat wij hier hebben is volgens mij gewoon met afvoer hoorDus maak je niet druk
, zo'n afzuigkap die Peter zegt schijnen erg goed te zijn.
Hij lekt als een gek
Blij dat we tegels hebben, we hebben eerder lekke vaatwasser gehad en toen hadden we houten vloer... nou dan weet je genoeg
benniebang schreef:hahah hele verzameling, beetje gefrustreerd PW?
PeeWij schreef:benniebang schreef:hahah hele verzameling, beetje gefrustreerd PW?
Nee hoor gewoon het wapenarsenaal voor Penny's
PeeWij schreef:benniebang schreef:hahah hele verzameling, beetje gefrustreerd PW?
Nee hoor gewoon het wapenarsenaal voor Penny's
benniebang schreef:kapotte droger en maar 1 klein drooghekje..
Dan maar aan een rekje. yorick schreef:vanda's schreef:Wat wij hier hebben is volgens mij gewoon met afvoer hoorDus maak je niet druk
, zo'n afzuigkap die Peter zegt schijnen erg goed te zijn.
Zegt ze nu.haha
Weet ik dat, huurhuis
Onze bijkeuken staat vol met rekjes en op de overloop en in de douche hangt ook vanalles te drogen
vanda's schreef:Je moet gewoon 1 wasje wassen en die eerst laten drogen en dan de volgende was wassen
(en een kat die t-shirtjes draagt
)
vanda's schreef:Je moet gewoon 1 wasje wassen en die eerst laten drogen en dan de volgende was wassen
PeeWij schreef:Hoezo je gaat toch gewoon even naar de winkel en haalt een nieuwe! Klaar en drogen maar! binnen 10 minuten heb ik een andere op zolder staan!
benniebang schreef:vanda's schreef:Je moet gewoon 1 wasje wassen en die eerst laten drogen en dan de volgende was wassen
Een normale was past al niet op dat rekje, dus is een beetje aanklooien..
Doe ik ook wel eens
Ach, meeste doet mn moeder nog, maar mn zus doet er af en toe ook wat tussendoor. Dus af en toe btje vertraging
(stomme zus
)
PeeWij schreef:Hoezo je gaat toch gewoon even naar de winkel en haalt een nieuwe! Klaar en drogen maar! binnen 10 minuten heb ik een andere op zolder staan!
vanda's schreef:
Oh, dan uhmm... Moet je het over de verwarming hangenDoe ik ook wel eens
Ik net ook, had een trui over de verwarming hangen en deed em aan... Lekker