Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carmenn_ schreef:Kunnen we weer een nieuw topic openen..
Volgens mij zijn wij de actiefste HK topic![]()
![]()
Nyckle schreef:Maar we moeten wel een klein beetje ontopic blijven
Carmenn_ schreef:O, zo
Carmenn_ schreef:Oke..
Maar mijn welhje is overleden, dus eigenlijk hoor ik hier niet echt meer..
Essssss schreef:Snappen jullie dit: Ik heb al veel meer dan 25 berichten geschreven, ook gewoon die niet alleen maar 'onzin' zijn. En dan staat er al weken lang dat ik er nog 21 moet! En ik kan maar niet bij die andere forums daardoor schrijven!
Essssss schreef:Carmenn_ schreef:Oke..
Ach, beterschap![]()
Tuurlijk hoor je d'r wel bij! Iedereen die een welsh heeft/ gehad, of er ooit mee te maken heeft gehad of die ze gewoon ontzettend stoer vind hoort erbij!
Carmenn_ schreef:Oke..
Carmenn_ schreef:Essssss schreef:Snappen jullie dit: Ik heb al veel meer dan 25 berichten geschreven, ook gewoon die niet alleen maar 'onzin' zijn. En dan staat er al weken lang dat ik er nog 21 moet! En ik kan maar niet bij die andere forums daardoor schrijven!
Dan moet je bij paardenpraat enz, echt de specifieke paarden, waar je wel kan reageren..
Essssss schreef:Snappen jullie dit: Ik heb al veel meer dan 25 berichten geschreven, ook gewoon die niet alleen maar 'onzin' zijn. En dan staat er al weken lang dat ik er nog 21 moet! En ik kan maar niet bij die andere forums daardoor schrijven!
Essssss schreef:Essssss schreef:Snappen jullie dit: Ik heb al veel meer dan 25 berichten geschreven, ook gewoon die niet alleen maar 'onzin' zijn. En dan staat er al weken lang dat ik er nog 21 moet! En ik kan maar niet bij die andere forums daardoor schrijven!
Ik weet het, maar daar heb ik ook zovaak gereageerd. En topics gehad. Paardenpraat, itp, horse@work enzo.