Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chary_xX schreef:Fotografie91, is een hengstje en best wel een heet ding, dus volgens aanraden doe ik een licht bitje in, kent het nu 2 weken, puur voor de keuring/show.. Ook discussie rond geweest hoor, maar mag dus blijkbaar wel gewoon
Edit: Vind dit voort ook wel te jong hoor, heb gewoon naar anderen geluisterd en ik ken hem zelf ook... Is nogal snel opgefokt en met bit erg braaf... Voort ligt het bit ook aan de kant.
Fotografie91 schreef:Chary_xX schreef:Fotografie91, is een hengstje en best wel een heet ding, dus volgens aanraden doe ik een licht bitje in, kent het nu 2 weken, puur voor de keuring/show.. Ook discussie rond geweest hoor, maar mag dus blijkbaar wel gewoon
Edit: Vind dit voort ook wel te jong hoor, heb gewoon naar anderen geluisterd en ik ken hem zelf ook... Is nogal snel opgefokt en met bit erg braaf... Voort ligt het bit ook aan de kant.
oh zo bedoelde ik het niet het is natuurlijk altijd je eigen keus maar ik wist niet eens dat het mocht sowieso bij pony's had ik verwacht dat het niet mocht vandaar
Chantalll schreef:Fotografie: heb het bekende hoefijzer bitje oom ingehad bij mijn merrie ... vond haar toen heel af tonen en vond het haar koppie mooi breken i.v.m haar lange hoofd ... is maar net wat je mooi vind