Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Honeys schreef:Sodeju !!! Hebben jullie het weer gezien voor Zaterdag? Ik hoop dat het terrein goed te doen blijft voor de keuring, en ik ook weer een beetje normaal van het terrein af kom... K heb geen zware Jeep ofzo.. Lekker met je pony door de bagger rennen
, heb ooit foto's gezien van een grote keuring in Engeland. Een en al blubber etc.
NadjaThaBest schreef:Honeys schreef:Sodeju !!! Hebben jullie het weer gezien voor Zaterdag? Ik hoop dat het terrein goed te doen blijft voor de keuring, en ik ook weer een beetje normaal van het terrein af kom... K heb geen zware Jeep ofzo.. Lekker met je pony door de bagger rennen
, heb ooit foto's gezien van een grote keuring in Engeland. Een en al blubber etc.
meestal is de keuring van oostermoer een drama met regen. Vorige jaar was het weer goed de twee jaren ervoor regen en nog een regen.
Scheelt in England tijdens de RWAS hebben ze nog de Dancing Diggers (als ik het goed schrijf) die het terrein kapot rijden. Hebben ze bij het oostermoer geen last van
NadjaThaBest schreef:meestal is de keuring van oostermoer een drama met regen. Vorige jaar was het weer goed de twee jaren ervoor regen en nog een regen.
Scheelt in England tijdens de RWAS hebben ze nog de Dancing Diggers (als ik het goed schrijf) die het terrein kapot rijden. Hebben ze bij het oostermoer geen last van
Muzefee schreef:Aanvang van de keuring is neem ik aan 9.00u? Kan ik vast mijn bijrijder(s) inlichten.
AniekR schreef:Haha, gewoon bij de NWR ring blijven staan, dan is er niets aan het handje ^_^
Enneh, ja als ik daar nou even voor zorg? Haha ga m'n best doen
kan ik dit keer in zuidlaren jou gillend om de nek vliegen whaha
Honeys schreef:Ha mooie tijd... Ik moet al om 05:15 weg, t is voor mij een rit van ruim 2 uur...