dankje. ik verveel me dooood, ik voel me al weer stuk beter, wou vanavond al weer gaan rijden, maar dat vond me moeder niet zo''n strak plan.. nou moet ik nog wachten tot vrijdag ofzo, meeeeenn ,
Ja ik kan ook pas zaterdag weer rijden Morgen zou ik Bandit rijden maar heb woensdag 3(!) toetsen dus dat ging hem niet worden, en voor de rest ben ik pas laat uit van school...
Ik ben zzzzzzzzzzzzooooooooooo gelukkig! Gisteren wedstrijd gehad voor het eerst op de nieuwe Fries .. S'ochtens om half 6 op staan en daarna paarden inladen spullen inladen en vertrekken. Zo vertrokken we naar Weesp wat een lange saaie weg was 70 km 's ochtens vroeg op een snelweg! Daarna langs het water gereden wat erg mooi en leuk was! Toen was er een pobleempje in het paspoort had de DA geen krabbeltje gezet dat hij had geent. Problems dus! We mochten niet starten! En we moesten over 1,5 uur de ring al in. Wij dus proberen een DA te regelen in Weesp die wou niet komen die was lekker op vakantie . Toen ergens anders wat verder weg een DA gevonden die wel ver moest rijden dus rijskosten erbij werd een lekker duur grapje die dag . Ook twijfelden we of we nog op tijd waren. Eindelijk héhé alles gelukt. Toen gingen we snel knotten poetsen optuigen en loswerken. Net voor de ring jep ging ik door me enkel met opspringen ( Had nog nooit sinds ik een maand en een paar weken niet kon voltigeren. Weer opgesprongen kon toen nog niety met m e been) dus toen begaven me enkels het even toen toch maar even door gezet wandt wij zijn de hards!!! Het ging suppeeeeeeeeer met de plicht zo'n geweldig paardje is die Froukje! ( we waren naar de plicht helemaal trots p dat toppertje) ... Toen konden we uitrusten daarna later op die dag hadden we kur. Dat deed ze ooook heeeelleeemaaaal toppie! Echt wat een grandioos paard!
Toen prijs uitreiking wij hadden HC gestart ( buiten mededeling ) Mara dat hadden we echt niet hoeven doen gewoon een briljante score van 4,8 !!!!!! een 5 is gewoon een winstpunt..
En voor Frouk was het haar eerste wedstrijd gelijk in de C !
Daarna zijn we nog even lekker bij de Mac wezen eten!!