WiskyBokjes schreef:ben er weer even
ga zo kinderen dansen op hetnijs kijken
is zo schattig
hoelaat is dat?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WiskyBokjes schreef:ben er weer even
ga zo kinderen dansen op hetnijs kijken
is zo schattig
Cynn_x schreef:Jeetje, gaan we weer?
Ik geef m'n eerlijke mening, kan er niks aandoen dat toevallig wat andere mensen er ook mee eens zijn, en nu word ik weer aangevallen?
Amber_VZ schreef:Ik vind het luist leuk om allemaal verschillende stukjes te hebben in een topic..
Als je een beetje afspreekt welke kleuren etc, kom je toch ver?
Hitime schreef:Niemand wordt hier aangevallen hoor
En dat wat jij gaf was een feit toch?
Hitime schreef:Amber_VZ schreef:Ik vind het luist leuk om allemaal verschillende stukjes te hebben in een topic..
Als je een beetje afspreekt welke kleuren etc, kom je toch ver?
Zeg, moet je persé roze quotes dan?
Grapje
Amber_VZ schreef:Cynn_x schreef:Jeetje, gaan we weer?
Ik geef m'n eerlijke mening, kan er niks aandoen dat toevallig wat andere mensen er ook mee eens zijn, en nu word ik weer aangevallen?
Jep, omdat toevallig jij hier reageerd..
Cynn_x schreef:Dan is het toch helemaal niet leuk meer?
Het is geen verassing meer,
mensen doen het allemaal anders,
word toch weer geruzied over wie het échte topic open mag doen en wie welk stukje mag doen,
en het word een puinzooi?
Citaat:Dus ik kan net zo goed oprotten uit het topic?
Cynn_x schreef:Hitime schreef:Niemand wordt hier aangevallen hoor
En dat wat jij gaf was een feit toch?
Over hoe ik er tegen aan kijk, en wat ik ervan vind, is een feit? Sinds wanneer is dat?
Cynn_x schreef:Als het allemaal maar telkens precies overlegd word hoe en wat, dan zie ik er geen verassing meer in.
Cynn_x schreef:Als het allemaal maar telkens precies overlegd word hoe en wat, dan zie ik er geen verassing meer in.
Cynn_x schreef:Zo komt het gewoon op mij over Amber.
't is alof ik weer alles heb misdaan hier, enkel omdat ik m'n mening geef,
enkele andere het er mee eens waren en erover werd gesproken om het toch maar af te blazen.
Wie heeft er trouwens gezegd dat het 100% zeker is dat het niet doorgaat? Niemand!
Enkel dat het misschien beter is, meer niet!
Jeetje, klaar nu!
Alsof ik het leuk vind om altijd maar ruzie aan te stoken hier, enkel vanwege m'n mening.