M'n moeder heeft net het bestelde vuurwerkspul van m'n broertje opgehaald. Ga straks met m'n broertje zo'n pot aansteken . Zulke dingen vind ik wel leuk, niet van die knaldingen...
Over een maand moet ik al mijn spullen inpakken (nou eigenlijk eerder) en dan ben ik weg uit mijn geboorteplaats......Ik denk dat het eerst echt raar zal zijn.Ik op een boerderij..Ik was al vrijwillige groom maar nu een vaste boerin
IK HOU VAN ME BROER, IK HOU VAN ME BROER, IK HOU VAN ME BROER!!!!
Ghehehe, sorry, moest ff! Me broer probeerde voor mij My Horse & Me nog eens te installeren, ik weet niet wat ie deed, maar hij deed het opeens! Ik heb best lang zitten spelen, echt een leuk spel!
Superrr van je broer & dat ie het eindelijk doet! Wat moet je doen met dat spel? Zal ik ook maar eens zo'n paardenspel halen . Het enige paardenspel wat ik heb gespeeld is op internet, zo'n spring ding.
Hahaha, ik speel ook zowat nóóit spelletjes hoor. Maar ja, ik kwam deze Demo tegen op het internet en het leek me wel een leuk spel voor een keertje. Dus vandaar. Is echt een van de weinige spellen die ik heb.