thinkaboutit schreef:peewij schreef:Naast het quote knopje, alleen bij je eigen geplaatste berichten!
okay, ik blijf mn best doen
Zo beter misschien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thinkaboutit schreef:peewij schreef:Naast het quote knopje, alleen bij je eigen geplaatste berichten!
okay, ik blijf mn best doen
thinkaboutit schreef:dat klopt. dat geeft ie dan aan. en dan wis ik de bovenste tekst en dan gaat het dus mis.
PeeWij schreef:Nu kunnen we gaan praten. Part Bred Oke dat is een sectie die in Engeland ook gebruikt en erkend wordt! Dat is dus ook een echte Welsh. Maar waarom K of NWR ik zie de meerwaarde niet t.o.v. Part Bred!
Dus lees even goed. Ik ben niet tegen de Welsh pony met een sportgrondslag, maar waarom moet het NWPCS een eigen sectie crieeren die niemand anders kent, terwijl deze dieren gewoon in de sectie PB ondergebracht kunnen worden!
Schrijf nu eens een NWR in op een show van het WPCV, in welke rubriek wordt je ingedeeld! Nu duidelijk!
thinkaboutit schreef:ik durf nu bijna niet meer te quoten.......
PeeWij schreef:PeeWij schreef:Nu kunnen we gaan praten. Part Bred Oke dat is een sectie die in Engeland ook gebruikt en erkend wordt! Dat is dus ook een echte Welsh. Maar waarom K of NWR ik zie de meerwaarde niet t.o.v. Part Bred!
Dus lees even goed. Ik ben niet tegen de Welsh pony met een sportgrondslag, maar waarom moet het NWPCS een eigen sectie crieeren die niemand anders kent, terwijl deze dieren gewoon in de sectie PB ondergebracht kunnen worden!
Schrijf nu eens een NWR in op een show van het WPCV, in welke rubriek wordt je ingedeeld! Nu duidelijk!
komt ie dan:
tuurlijk is het een rare combinatie. en ik snap je mening hierover ook wel.
maar ik denk wel dat als er alleen het part bred zou zijn, die sektie het welsh type steeds meer verliest.
TAI ik had toch wel een reactie verwacht!
youngster schreef:zucht is die discussie weeer aan de gang..
Ga wel even verder kijken
vanda's schreef:Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Een Engelse Part Bred is namelijke veel malen meer pony dan de Nederlandse NWR. Ze zijn vaak ook wat kleiner en hebben veel meer pony uitstraling.
Je hebt nu trouwens weer verkeerd gequote![]()
![]()
![]()
Wordt nooit wat met jou denk ik, hahahahaha
vanda's schreef:De Welsh Part Breds in Nederland zijn niet echt hetzelfde type pony's dat je in Engeland ziet. Wat ze in hemelsnaam met die hengsten moeten als dekhengst die jij noemt snap ik ook écht niet...
Een hengst als Keulse Hoeve's Zico of Goede Ree Now or Never zie ik het liefst.
vanda's schreef:Ja, klopt. Maar een Deutsche Reitpony is ook alweer anders, die lijken meer op NRPS'ers naar mijn weten.
thinkaboutit schreef:vanda's schreef:Ja, klopt. Maar een Deutsche Reitpony is ook alweer anders, die lijken meer op NRPS'ers naar mijn weten.
zijn inderdaad geen welsh types. maar doen het wel goed in de sport. duitsland heeft veel meer goede sport pony's.