Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:[***] is dus een tante van Leandros Sirik als ik het goed begrijpLeuk!
Coelenhage's hebben toch een fijn karakterOf de merrie's wat minder
CoCoCharnel schreef:Jullie hebben het steeds over Bodo, Ricardo en Lorenzo...Bodo werd tijdelijk uitgebracht op concours en Ricardo en Lorenzo nog steeds door Julliet Wermer...Echt supermooi allemaal en bij haar in de categorie zitten wil je niet....je weet toch dat je niet kan winnen (En dat zeg ik uit ervaring...maar mss ligt t ook wel aan mij)
[***] schreef:Ik ken Juliet, ze rijdt supergoed, maar wat ze onder haar kont heeft is ook echt om bij weg te kwijlen. Ik was helemaal blij dat ze in Kootwijk met Ricardo had afgezegd, ik kan toch niet tegen haar op.
Ze heeft nu met Lorenzo ook punten voor de Z, maar hij is nog niet oud genoeg om over te gaan
youngster schreef:Echt welsh dus [***]
youngster schreef:Trouwens mijn paard heeft vandaag een enorme trap gehad van het paard van mijn zusje..
Maar ze heeft behalve dat haar bovenbeen flinke schrammen heeft niks lijkt het.
thinkaboutit schreef:haha, eindelijk wordt er wijs gesproken en dan begin jij te gillen...........
Sjoert schreef:AAAAAAAAAAAAAAH hou op over NWR's
Ik word gek
Sjoert schreef:youngster schreef:Trouwens mijn paard heeft vandaag een enorme trap gehad van het paard van mijn zusje..
huh... en die twee staan altijd zo rustig bij elkaar.
Zal dan wel aan het weer liggen.
youngster schreef:
Zal wel ja. Ze haalde ineens uit..En behoorlijk hard.
Sjoert schreef:Zou ze dat ook zo bij beau hebben gedaan?
je hebt het dus gezien?
youngster schreef:Tssss.. over een paar jaar piep je wel anders
Trouwens mijn paard heeft vandaag een enorme trap gehad van het paard van mijn zusje..