En jullie kunnen banketstaaf wat jullie willen, maar dit is een feit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thinkaboutit schreef:Welshfanatic schreef:Achjah, thinkaboutit, ze hebben ons er nog niet uitgeschopt
nee gelukkig niet. anders zal ik wel heel verdrietig worden
Nou, van mij mag je blijven hoor!
PeeWij schreef:K/NWR het zijn in ieder geval geen Welshjes die erkend worden door the WP&CS dus geen welsh!
Eens.
Yorrie schreef:ioontje schreef:of we wachten tot de volgende ronde en komen in &$@^%# eten...............
Ssssstttt!!!!
PeeWij schreef:Yorrie schreef:
Ssssstttt!!!!
Yorrie kijk eens onder je Ava staat heel groot Grijpskerk
PeeWij schreef:K/NWR het zijn in ieder geval geen Welshjes die erkend worden door the WP&CS dus geen welsh!
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:K/NWR het zijn in ieder geval geen Welshjes die erkend worden door the WP&CS dus geen welsh!
het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit. maar ook dit is een praatje want een koe heeft een veel groter gaatje
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:K/NWR het zijn in ieder geval geen Welshjes die erkend worden door the WP&CS dus geen welsh!
het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit. maar ook dit is een praatje want een koe heeft een veel groter gaatje

Nou, van mij mag je blijven hoor! 
[quote] 
PeeWij schreef:Hoezo verkloot een quote!
ken je het edit knopje? gebruik die dan!![]()
thinkaboutit schreef:ik weet heus wel de geschiedenis van de welsh. maar ik blijft het opnemen voor de sektie die ikhet leukst vind!!!!!!!!
dus je kunt zeggen wat je wilt, de nwr en part bred zijn het leukst!!!!!!! zo heeft ieder zn eigen mening
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Hoezo verkloot een quote!
ken je het edit knopje? gebruik die dan!![]()
nee, die ken ik niet. waar kan ik die vinden?

thinkaboutit schreef:en weer mislukt het............. dit is echt rampzalig. ik ga dit nooit leren
vanda's schreef:Je kunt niet meer dan 2 posts quoten. Op het moment dat je dat doet, geeft bokt dat aan (rode tekst bovenaan), je moet dan dus een quote weghalen en achter je eigen tekst ook even datCitaat:weghalen.
Super lekker vlees en lekkere zelfgemaakte saus én zelfgemaakte patat. Mjam!