Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ibalia schreef:
Mijn oudste dochter (4) heeft laatst een keer op de pony van mijn nichtje gereden. Capje op, vlechtje eronder uit. Geweldig gezicht. Ik zag het al voor me, leiding rein (zo heet dat toch) met Mirjam en Jorrit.
Ik denk trouwens niet dat mijn nichtje het lang volhoudt. Ze zat zondag voor de tv terwijl onze "stalruiter" haar pony reedt. Als ze nu een echt penny-meisje was moest ze toch erbij staan te zeuren dat ze er zelf op wilde.
Misschien komt het nog..
[***] schreef:Hallo![]()
Ik ben hier nog nooit geweest, maar wel groot welshfanKan ik er nog bij of is het een besloten topic?
Even paar foto'tjes van mijn NWR diertjes zoeken.
Coelenhage's Prescilla (niet van mij, maar start ik voor iemand):
http://img78.imageshack.us/img78/2133/p ... 201wb9.jpg
En hier Flora's Hof Melanie en Isa (een jaar geleden, volgens mij heb ik op deze comp geen andere foto's van hun), zoals volgens mij wel te zien moeder en dochter:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FK67RCGT
Welshfanatic schreef:@ [***]: Wat is de afstamming van [***]?
Sjoert schreef:In ieder geval niet te veel stimuleren. Dat schijnt nogal eens averechts te kunnen werken.
Als ze het echt leuk vinden, komt dat nog wel.
4 is ook nog best jong.
thinkaboutit schreef:
hi, wat grappig dat jij nu precilla rijdt. die heb ik eerder ook nog wel gereden, toen ze nog van ronald vrolijken was
[***] schreef:Welshfanatic schreef:@ [***]: Wat is de afstamming van Melanie?
Mel heeft als vader Flora's Hof Peter Pan en als moeder Downland Quest(is tevens de moeder van Flora's Hof Magic, en ze is via moeders kant een halfzus van Downland Folklore, allebei Downland Starletta als moeder) v. Downland Chevalier.
[***] schreef:thinkaboutit schreef:
hi, wat grappig dat jij nu precilla rijdt. die heb ik eerder ook nog wel gereden, toen ze nog van ronald vrolijken was
Ja joh? Wat leukJe bent al de derde die ik spreek die Prescil heeft gereden voordat ik haar kreeg. Wie ben jij dan? Was Prescil toen ook al zo'n kreng?
Sjoert schreef:Moet je nou morgen weer terug Mar, maar dan onder invloed?
youngster schreef:Melanie is dus een tante van Leandros Sirik als ik het goed begrijpLeuk!
Coelenhage's hebben toch een fijn karakterOf de merrie's wat minder
youngster schreef:Coelenhage's pony's zijn hele beste sportpony!
Lorenzo is ook zo'n gaaf dier!
youngster schreef:Coelenhage's pony's zijn hele beste sportpony!
Lorenzo is ook zo'n gaaf dier!