het blijft een shet. Altijd honger. Hij had net de hindernis gesprongen en zal met zijn neus wel dicht bij het gras zijn gekomen. Hij stond ineens stil.
peter vond dat ik penny taal uitkraamde deed ik lekker expressss
mar naar de bottenkraker
bla bla... welsh COBS zijn de echte welsh pony's !!!
ja jody er wordt veel gepraat in het topic hihihi
spatter, charly oogt indd niet groot.. hij is 1m46
sjoert wilt sensatie zien ben benieuwd, heb je foto's gemaakt van die belisar ruin?
spatter heeft een erg dominant ponytje
oei mar heeft staalkabels...... wat gaan ze er nu aan doen? spierverslappers ofzo?
mar zoekt een hengst voor nonahh... ben benieuwd.. donnerhall bloed is wel leuk bloed vind ik persoonlijk front heeft wenonah indd wel genoeg geloof ik
oeii das indd wel schrikken mar! herseninfarct is nooit fijn
ohhh ohhh alfje is echt errugg!!! *proest*
heb net heerlijk op mn ponytje gereden ... vandaag eens begonnen hem op de binnenhoefslag te rijden, gezien hij niet altijd even goed op mijn buitenbeen reageerd! vandaag deed hij het super, continu op de binnenhoefslag gereden, grote voltes kleine voltes, slange voltes en balkjes gelopen! na 20min gestopt want hij liep gewoon goed!
Eindelijk een onderwerp waar ik over kan meepraten
Mennen is echt heel erg leuk en de moeite waard om je daar eens in te verdiepen. Ik zou het halen van het Koetsriesbewijs wel aanbevelen. Zo leer je gewoon de basis en kun je van daaruit verder leren want het is natuulijk net als autorijden. Je leert het pas echt als je het bewijs hebt. Je ziet te vaak nog ongelukken gebeuren door onkunde en dat is gewoon zonde. En het is echt geen oude l*llensport. Ik ben namelijk ook nog ene heeeeele jonge blom (36 )
Wat een geweldige foto van de shet. Heerlijk dat zo'n meissie er de lol ook van in ziet.
*edit, spelfout*
Laatst bijgewerkt door Ibalia op 16-10-06 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt