Caesar schreef:Ik ben ook geen fokker, ben een hobbymatig houder. Heb dit jaar mijn eerste veulentje gefokt, maar ben nog niks vergeleken de rasechte fokkers die hier in dit topic zitten.
Bedankt voor de complimenten allemaal! Ben er heel gek mee, mede vanwege haar geweldige karakter. Net zonder problemen gewassen bijvoorbeeld. Ideaal. Nu maar kijken of ze zich morgen een beetje wil laten zien...
ik vind jou pony echt super leuk en wat een dotje dat veulentje die gaan het vast super doen 
wij zijn overigens fokkers met KWPN en Friese paarden en de welsh ja dat is een verhaal apart haha die is er 3 jaar geleden voor de leuk bij gekomen.
En ja toen ze 2 was werd ik verliefd op der en nu is ze drachtig en volgend jaar dus maar is kijken hoe ze fokt en dan ga ik echt serieus opzoek naar een hengst die bij der gaat passen 
nu heb ik der gedekt bij Bungie van Nyckle dan krijg ik sowieso een leuk kleurtje en ik denk ook wel een leuk diertje.
maar volgend jaar ga ik me er echt in verdiepen wat passend en verbeterend gaat zijn.