Net boeken ingeleverd

Ruth, wat heb je nou weer gedaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yucome schreef:bietjuhh schreef:haha mutsen.
smurf was vandaag zo verveleend tegen me hand in gaan hangen trekken door me been heen vallen echt alles wat zo goed ging enige wat goed ging was schouderbinnewaards. echt zo krom, hijs was ook kei schrikkerig, pff heb echt hellemaal gehad met al die paardenMaar weet je, linda was 1 maand geleden bijna iedere dag zo... En met gewoon veel gedult en oefenen gaat het steeds beter. Maar ik snap heel goed dat je het even neit meer ziet zitten omdat ik dat ook best vaak heb gehad. Dan zat ik na het rijden bijna te huilen zo slecht ging het. Maar als het dan weer een keer goed gaat dan ben ik er weer helemaal klaar voor
Zeker niet stoppen dan want dan krijg je er spijt van!![]()
Vanny_ schreef:Cellebel succes!
Noraly_ schreef:Gaaf Nathalie! CeliienIk vind Léna het mooist. Maar dat komt misschien omdat ik al anderhalf uur aan het leren ben voor mijn Latijn proefwerk over twee hoofstukken en waaronder 97 woordjes
ik heb dus ook proefwerkweek
Hoi trouwens
Hitime schreef:Celine is lieeef
Weetje. Ik had net m'n Franse boek hier open liggen. En nu valt hij op de grond, dicht.. Zou dat een voorteken zijn van; 'Stop maar met leren?'
Hé, fiets. Ik krijg een pop up dat mijn PC overnieuw moet opstarten binnen 4:08 minuten..