Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welshfanatic schreef:Sla is nog wel een idee... maar niet met iets kaazigsDan met lekkere dressing ofzo
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Wat heb je nu gegeten dan? (Ben niet nieuwsgierig hoor, maar wil wél graag altijd alles weten!)
*ahum* Broodje kroket en een frikandel
Ohw ohw ohw...

yorick schreef:Hallo dan, nog half uurtje en dan ben ik ook weer klaar met werken, hier is gezellig druk vanmorgen, zal eens kijken of er vanmiddag ook nog iets te beleven valt.
Yorrie schreef:Ik voelde 'm aan aankomen! Hahaha!Ohw ohw ohw...
![]()
kopenhagen schreef:deze rest is aan het werk yorrie
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Ik voelde 'm aan aankomen! Hahaha!Ohw ohw ohw...
![]()
Hahahahaha *lala*
Ik kan het hebben![]()
![]()
thinkaboutit schreef:hallo. hoe is het hier met iedereen?
Best hoor, met jou dan? Yorrie schreef:Ach ja, zo ist ook. En zo op z'n tijd moet dat ook kunnen toch? Lekker hoor, zo'n broodje frikandel! Met van die lekkere mayo van de Jumbo! Mjam!
Eigenlijk wil ik het niet, maar als ik er geld voor heb en ik vind het lekker 
Maar wel lekker met may jah

hahaha!
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Ach ja, zo ist ook. En zo op z'n tijd moet dat ook kunnen toch? Lekker hoor, zo'n broodje frikandel! Met van die lekkere mayo van de Jumbo! Mjam!
Maar was een broodje kroket en een losse frikandelMaar wel lekker met may jah
Ik vondt een broodje frikandel al erg!
Yorrie schreef:Verdomd ja, nu zie ik het! Daar had ik overheen gelezen...Ik vondt een broodje frikandel al erg!
Kan ook weer niet zoveel erin stampen, hahaha! Maar tis wel zo weer weg... iig na een uur kan ik wel weer iets op altijd
vanda's schreef:Denk dat wij patatjes eten tussen de middag... Met slavinkje en rauwe wortel...
Maar eh, ik gaat vertrekken. Dag dag!
vanda's schreef:Denk dat wij patatjes eten tussen de middag... Met slavinkje en rauwe wortel...
Welshfanatic schreef:Broodje kroket en een frikandel...
Welshfanatic schreef:Maar tis wel zo weer weg... iig na een uur kan ik wel weer iets op altijd.
Ohw ohw ohw...
Ik ga mezelf bewijzen, hahaha! Yorrie schreef:thinkaboutit schreef:hallo. hoe is het hier met iedereen?
Ook hallo!Best hoor, met jou dan?
PeeWij schreef:Nee ik heb geen bak Danio vandaag. Even in de kantine gezeten om mijn boterhammen op te eten!