vanmiddag is onze Athene bevallen van een palomino veulen van Ceulan Carriadog. Lijkt niet verkeerd. Helaas kunnen we nog niet zeggen wat het geslacht is want moeders laat ons niet in de buurt komen. Maar even afwachten tot we het zien plassen.
cuneracobs
Geplaatst: 14-04-10 07:50
hier een hengstveulen, zwartbruin Armanis diplomat x Cunera Morwena Sian
WEER een merrieveulen voor Willie Wortel! Ditmaal geboren uit Zomerdijks Clawdia, die naar Belgie verkocht is.
Honeys
Geplaatst: 14-04-10 18:01
Regtur, Cuneracobs, girlgamer en Patrick: Gefeliciteerd met jullie veulens!
Ik zit al een aantal nachten te wachten op het eerste veulen van Sunshine. Morgen is haar laatste uitreken datum, ik denk dat ze gaat overdragen .. T zou dus nog wel eens een hengstveulen kunnen worden ...
@ Inowa: Ik ben benieuwd wanneer Winoa gaat bevallen, als je haar uier en haar buik zo ziet
Allemaal gefeliciteerd met de veulens. Zou wel leuk zijn om fotos te zien. Hier moet ik nog een week of 4 wachten tot het veulen.
patrick76
Geplaatst: 14-04-10 22:02
inowa schreef:
patrick76 schreef:
de waterleiding eindigt aan de achterkant!
gefeliciteerd met je merrieveulen dan,wel foto,s he
probeer ik van de week nog even te maken overdag. Heb eeb hulpje gevonden die ze plaatsen kan
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-04-10 22:04
patrick76 schreef:
de waterleiding eindigt aan de achterkant!
Leuk een merrie.
Truselientje, ik heb wel foto's, maar niet van een veulen dat ik hier heb voorgesteld, haha. Is ook niet mijn veulen. Donderdag is Maybel haar halfzus bevallen van een hengstveulen van Armanis Diplomat. Hier is die één dag jong.
Hier moeten we nog even wachten, de eerste is "pas" de 18e mei uitgerekend maar loopt al sinds een dag of 10 met een verdikte uier (oedeem) Vanaf 28 april zou het kunnen komen dan is ze 320 dagen ver.