Welkom iedereen
Ik ben ff nog wat terug lezen en dan ga ik naar bed ofzo ik heb echt geen zin meer om te leren. T kan me eerlijk gezegt geen reet meer schelen
Maar ik moet van me ouders
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben ff nog wat terug lezen en dan ga ik naar bed ofzo ik heb echt geen zin meer om te leren. T kan me eerlijk gezegt geen reet meer schelen
Maar ik moet van me ouders

bietjuhh schreef:haha mutsen.
smurf was vandaag zo verveleend tegen me hand in gaan hangen trekken door me been heen vallen echt alles wat zo goed ging enige wat goed ging was schouderbinnewaards. echt zo krom, hijs was ook kei schrikkerig, pff heb echt hellemaal gehad met al die paarden
Maar weet je, linda was 1 maand geleden bijna iedere dag zo... En met gewoon veel gedult en oefenen gaat het steeds beter. Maar ik snap heel goed dat je het even neit meer ziet zitten omdat ik dat ook best vaak heb gehad. Dan zat ik na het rijden bijna te huilen zo slecht ging het. Maar als het dan weer een keer goed gaat dan ben ik er weer helemaal klaar voor 

L_ola schreef:Leuk hoor, ben je hem aan het inrijden of niet?
haha het is je nog gelukt ook met die foto's. Is Cash niet stiekem een illegale Welsh met z'n verdachte kleurtje? 

Nyckle schreef:Welkom nieuwelingen!
Cynn: Je bent aan de beurt bij die bewerkingsdingen op CB!

Voelt goed, boeken inleveren