Dagkampioen:

En de geweldige reservekampioen:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AniekR schreef:@veracarina: Nou ik ben benieuwd! Als we jouw rubriek niet zien, zijn we rijkelijk laat met de pony van de trailer plukken
Nr. 135 is onze Marvin. Erg benieuwd hoe ze het gaat doen. Is al een kast van een merrie (ook wel fijn dat ze de breedte in is gegaan, want meer als 2cm mag ze niet meer groeien)
Onze jaarling is helaas ziek geweest, anders had je die nog als concurrentie gehad waarschijnlijk.
Dyonne schreef:A-kampioen was Challenge Cymbol als ik het juist heb, tevens dagkampioen.
Reserve was de Cob Fflur Gwenno.
Honeys schreef:nog gefeliciteerd met de resultaten in Sevenum !!
Sunshine en Santiago zijn aanstaande Zaterdag aan de beurt, de zenuwen gieren nu al door m'n lijf. K ben zelf erg tevreden met m'n pony's maar hoe zal de jury daar Zaterdag over denken. Eigenlijk moet ik zonder verwachtingen heen gaan, maar ik hoop zooo erg dat Sunshine een doorverwijzing krijgt naar de CK. K heb wel vaker keuringen gedaan, maar het blijft toch iedere keer weer spannend...
truselientje schreef:Honeys schreef:nog gefeliciteerd met de resultaten in Sevenum !!
Sunshine en Santiago zijn aanstaande Zaterdag aan de beurt, de zenuwen gieren nu al door m'n lijf. K ben zelf erg tevreden met m'n pony's maar hoe zal de jury daar Zaterdag over denken. Eigenlijk moet ik zonder verwachtingen heen gaan, maar ik hoop zooo erg dat Sunshine een doorverwijzing krijgt naar de CK. K heb wel vaker keuringen gedaan, maar het blijft toch iedere keer weer spannend...
Volgens mij zit ik met mijn merrie bij jou in de rubriek, je hebt nr 42 toch? (Ben nr 44)