Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inowa schreef:steehorst pride is wel een hele mooie palomino b hengst als ik me hem goed herinner (iemand foto van hem?)
elibeest schreef:ben zaterdag geweest en t was een hoog kwijl gehalte, heb toch een hoop meer mooie pony's gezien dan bij t nrps.. ga nog eens overlopen![]()
Wanneer verwachten jullie de veulens van Cocktail? Hij is van een vriendin van mij.
Zelf wil ik mijn merrie dit jaar nogmaals door Goodlooking laten dekken, zij was afgelopen jaar de enige die niet drachtig was geworden.
Weet iemand trouwens een zeer goed bewegende palomino B welsh hengst, met uiteraard een super exterieur?
Muzefee schreef:MonicaG, gefeliciteerd met de goedkeuring van Casablanca!
http://i188.photobucket.com/albums/z125 ... nicaG3.jpg
MonicaG schreef:Muzefee schreef:MonicaG, gefeliciteerd met de goedkeuring van Casablanca!
http://i188.photobucket.com/albums/z125 ... nicaG3.jpg
Haha dankjewel, is niet mijn hengst hoor.
Ik rijd pony's voor de fokker van Casablanca.
AniekR schreef:Ik ben ook niet thuis in de B's hoor, maar weet wel dat de beweging daar toch vaak nogal een kritiek punt is en dat kon je bij de hengsten afgelopen weekend ook weer zien.
Griashall Kiwi heb ik vorig jaar veulens van gezien op de keuring (wat ik me nog kan herinneren van de verslagen die ik vorig jaar heb geschreven). Als ik google kom ik op de site van Patrick terecht, dus misschien kan hij daar iets meer over vertellen.
AniekR schreef:Ik denk dat een zeer goed bewegende B hengst al moeilijk wordt, laat staan ook nog Palomino...
BlackDevils schreef:AniekR schreef:Ik denk dat een zeer goed bewegende B hengst al moeilijk wordt, laat staan ook nog Palomino...Is eigenlijk toch wel triest.
Ik moet zeggen dat bij de A-tjes nu toch een paar lichtpuntjes te ontdekken waren met natuurlijk een fantastische topper.
Toen ik hoorde dat Shore Brooks Hennessy er uit gegaan was moest ik aan de opmerking van Peewij denken dat beweging bijzaak is en alles voor t plaatje gaat. Een dergelijke hengst met zulke bewegingen kun je een schoonheidsfoutje toch wel vergeven?
BlackDevils schreef:AniekR schreef:Ik denk dat een zeer goed bewegende B hengst al moeilijk wordt, laat staan ook nog Palomino...Is eigenlijk toch wel triest.
Ik moet zeggen dat bij de A-tjes nu toch een paar lichtpuntjes te ontdekken waren met natuurlijk een fantastische topper.
Toen ik hoorde dat Shore Brooks Hennessy er uit gegaan was moest ik aan de opmerking van Peewij denken dat beweging bijzaak is en alles voor t plaatje gaat. Een dergelijke hengst met zulke bewegingen kun je een schoonheidsfoutje toch wel vergeven?