Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotografie91 schreef:Die van mij werkt ook super hard heeft dit voer ook wel nodig hoor.
Ze werkt 3 dagen in de week aan de longe half uur tot drie kwartier en dan nog 1 dag in het weekend aan de hand dan gaan we langs de weg stappen en draven om alles te oefenen
Cemlys schreef:Fotografie91 schreef:Die van mij werkt ook super hard heeft dit voer ook wel nodig hoor.
Ze werkt 3 dagen in de week aan de longe half uur tot drie kwartier en dan nog 1 dag in het weekend aan de hand dan gaan we langs de weg stappen en draven om alles te oefenen
Dit is geen hard werken, maar normale beweging. Onze sportpaarden krijgen nog niet ens zoveel voor als wat ik hier zie staan. En die zijn dagelijks aan het werk incl wekelijks concours.
Vind de hoeveelheden werkelijk waanzinnig, ik heb mn pony s altijd in goede conditie voor de keuring en daar is nog nooit zoveel voer ingegaan. Dan vraag ik me af of je het juiste voer heeft als je zoveel moet voeren. Maar goed mijn mening.
Ik haal mijn merries vanavond weer op. Nog een paar weekjes om te trainen voor de keuring. Al stond ze er voorheen al netjes op (met alleen gras)
Mijn 2 jarige hengst staat ook 24u in het land en qua volume ziet hij er nu al super uit en zeker wat keuringsconditie betreft
Caesar schreef:Royaltjuh; doe jij dat allemaal zelf met je pony's? Moet zeggen dat je ze heel professioneel voorstelt en ook je veulen vind ik zeer aansprekend.
PaysBas schreef:@Royaltjuh / Chantall en de rest: Hebben jullie misschien een soort don't forget list voor me voor het op keuring gaan?
Welke transsport beschermers gebruiken jullie maat shetlander voor de Welsh A?
De Welsh merrie krijgt bij ons ook het meeste van onze 4 voeters. Qua formaat denk je dat er nog een veulentje in moet zitten...![]()
Vraag me ook echt af wie het bedacht heeft dat het mooi is op een keuring dat ze zo enorm rond zijn. Maar ja blijkbaar hoort het zo en als je een beetje mee wilt doen met de keuring moet je ook in deze norm meegaan anders heeft het geen zin, schijnt het.