Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marrlinde schreef:fijn evi!!
waarom zet je er eigenlijk steeds bij niet quoten??![]()
_Miesje_ schreef:Ga zo ff naar een paardje toe in mijn nieuwe paardrijbroek
_Miesje_ schreef:_Miesje_ schreef:Ga zo ff naar een paardje toe in mijn nieuwe paardrijbroek
ik wist niks te zeggen
bietjuhh schreef:evi ook ik vindt dit heel fijn nieuws om te horen
bietjuhh schreef:ik ga de paarden vandaag samen doen met eigenaar ze zou me bellen ben benieuwd hoelaat dat wordt.. :|
bietjuhh schreef:alvast een fijne dag Evi!!ent komt allemaal goed meis!
noellee schreef:bietjuhh schreef:ik ga de paarden vandaag samen doen met eigenaar ze zou me bellen ben benieuwd hoelaat dat wordt.. :|
Zo vervelend he, zit je al vroeg helemaal klaar, opschieten enz.
kan je uren gaan wachten -.-'
bietjuhh schreef:ik wil ook nieuwe rijbroek!!ik wil zo een met roze ruitjes.. maar mag niet vna me mams
Winniiee schreef:Haha, weet je welke aan te raden is? Horka Sprinter ( toendertijd 75,- ) steekzakken, en heerlijke pasvorm.
Ik heb de donkerblauwe geruite , met bijpassende jas.
marrlinde schreef:bietjuhh schreef:ik wil ook nieuwe rijbroek!!ik wil zo een met roze ruitjes.. maar mag niet vna me mams
die heb ik
bietjuhh schreef:Winniiee schreef:Haha, weet je welke aan te raden is? Horka Sprinter ( toendertijd 75,- ) steekzakken, en heerlijke pasvorm.
Ik heb de donkerblauwe geruite , met bijpassende jas.
is die heel wijd?? en int roze??
Lys_ schreef:haai....!
fijn evi!
net naar Noa op de manege geweesd longeren ging super vraag me alleen af waneer ik er normaal op kan...