Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marrlinde schreef:fijn evi!!
waarom zet je er eigenlijk steeds bij niet quoten??![]()
_Miesje_ schreef:Ga zo ff naar een paardje toe in mijn nieuwe paardrijbroek
ik wist niks te zeggen
_Miesje_ schreef:_Miesje_ schreef:Ga zo ff naar een paardje toe in mijn nieuwe paardrijbroek
ik wist niks te zeggen
ik wil zo een met roze ruitjes.. maar mag niet vna me mams bietjuhh schreef:evi ook ik vindt dit heel fijn nieuws om te horen
bietjuhh schreef:ik ga de paarden vandaag samen doen met eigenaar ze zou me bellen ben benieuwd hoelaat dat wordt.. :|
ent komt allemaal goed meis!
!

bietjuhh schreef:alvast een fijne dag Evi!!ent komt allemaal goed meis!
noellee schreef:bietjuhh schreef:ik ga de paarden vandaag samen doen met eigenaar ze zou me bellen ben benieuwd hoelaat dat wordt.. :|
Zo vervelend he, zit je al vroeg helemaal klaar, opschieten enz.
kan je uren gaan wachten -.-'
naja joggings broek vest
etcc.. bietjuhh schreef:ik wil ook nieuwe rijbroek!!ik wil zo een met roze ruitjes.. maar mag niet vna me mams
Winniiee schreef:Haha, weet je welke aan te raden is? Horka Sprinter ( toendertijd 75,- ) steekzakken, en heerlijke pasvorm.
Ik heb de donkerblauwe geruite , met bijpassende jas.
kan jammer genoeg geen foto vinden marrlinde schreef:bietjuhh schreef:ik wil ook nieuwe rijbroek!!ik wil zo een met roze ruitjes.. maar mag niet vna me mams
die heb ik
ik wil hem zo graag maarja ook wel logisch dat niet mag kan zometeen jaar niet rijden ligt dat ding hier beetje te verstoffen. bietjuhh schreef:Winniiee schreef:Haha, weet je welke aan te raden is? Horka Sprinter ( toendertijd 75,- ) steekzakken, en heerlijke pasvorm.
Ik heb de donkerblauwe geruite , met bijpassende jas.
is die heel wijd?? en int roze??
Lys_ schreef:haai....!
fijn evi!
net naar Noa op de manege geweesd longeren ging super vraag me alleen af waneer ik er normaal op kan...