Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zitake schreef:ahzo, zo stom, met het lidgeld stond nog in de brief dat je voor een datum moest betalen ivm de exemplaren voor welsh bulletin. Jammer dat die er niet meer bijzit.
Dan maar welsh magazine, met het andere stamboek. Of lid worden van vriendenkring.
patrick76 schreef:zitake schreef:Ik vind het ook wel jammer, het Bulletin was altijd wel leuk om te lezen of door te bladeren. Nu schiet er weinig meer over. Met overschrijven ook maar gelijk lid maken van Nwpcs.
vooral in het laatste nummer weer een mooi sfeer verhaal![]()
![]()
![]()
![]()
boeflover schreef:hoi,
hier nog steeds geen veulen, maar heb wel wat praktische vragen voor als hij er straks wel is:
we hebben geen idee wat we qua stamboekzaken moeten doen wanneer ons veulen is geboren, net het dekkingsbewijs opgezocht, maar ook hier staat geen adres op oid waar het heen te sturen e.d.
dus kan iemand mij vertellen hoe het allemaal werkt?
-binnen hoeveel tijd moet je een veulen aanmelden?
-moet ik nog gegevens invullen op het dekbewijs?
-waar stuur ik het dekbewijs heen, of geef ik dit aan de schetser?
-moet ik zelf regelen dat de schetser langs komt, of regelt het stamboek dit nadat ik heb gebeld(?) dat mijn veulen er is?
-(en vergeet ik nog iets?)
boeflover schreef:denk dat ik een engels bewijs heb?? het is gewoon een klein wit velletje met daarop 'stallion service certificate'.
(volgens mij is story iig bij het engelse stamboek ingeschreven).
wil mijn veulen overigens gewoon bij het nwpcs inschrijven..