Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diane_Basje schreef:Chantall en Fotografie gefeliciteerd! Ik hoop dat meer mensen een leuke dag hebben gehad!
Even off-topic; ik had vandaag examen van de opleiding E-quinoloog (zegmaar gedragstherapeut paarden) van E-quine.com (van Annemarie vd Toorn) en ben voor het eerste praktijkexamen geslaagd met een 8! Dit examen was los werken en dubbele longe. Ook 2 theorie-examens gemaakt alleen daar nog geen uitslag van. Morgen nog 2 theorie-examens en een praktijkexamen en dan hopelijk geslaagd.
Caesar schreef:Hier beginnen de keuringskriebels ook te komen hoor. Voor mijn gevoel is ze echt te licht, zeker als ik jullie A-tjes hier weer zie op de dag zelf. Terwijl ze toch onbeperkt ruwvoer krijgen (gras, kuil, mais) en ik ze 2x per dag bijvoer. Denk dat het veulen toch meer begint te eisen, al is ze pas 2 maanden.
We zijn lekker bezig met drafwerk en opstellen, al wil het veulen echt nog niks aannemen dus maar hopen dat ze daar een beetje doorheen kijken.