Maar onthou wel een ding Hoogmoed komt voor de val! Misschien niet zo een slimme actie geweest om dit zo uitgebreid op Bokt te zetten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:Sorry, ik kom weer even tussendoor (en ik kan jullie niet bijhouden).
Maar welke maat bit moet ik hebben voor een Welsh A?
PeeWij schreef:Ik begreep het. Foutje op het secretariaat. Gebruiken ze daar nog de telling van de oude proeven. Wat een meelmutsen!Je zou ze toch iets aan doen!
PeeWij schreef:Tinne schreef:Sorry, ik kom weer even tussendoor (en ik kan jullie niet bijhouden).
Maar welke maat bit moet ik hebben voor een Welsh A?
10,5 pas altijd!
youngster schreef:PeeWij schreef:Ik begreep het. Foutje op het secretariaat. Gebruiken ze daar nog de telling van de oude proeven. Wat een meelmutsen!Je zou ze toch iets aan doen!
meelmutsen?
Wat druk je dat netjes uit
PeeWij schreef:
Ik ben ook heel netjes. Vroeger veel "voeding" gehad, tegenwoordig van mijn vrouw veel "op" erbij. Je bent nooit te oud om te leren!
vanda's schreef:Wow, W.Freak... Maak jij even vrienden met YordyDie drinkt ook altijd Grolsch of Witbier als ie bier drinkt
Ik lust ook geen bier... Gaan Youngster en ik wel aan de appelsap met een rietje
vanda's schreef:Jaa, of zo'n palmboompje met van die sliertjes
youngster schreef:Bitterlemon is vies. Van mij mag je een biertje hoor PW
PeeWij schreef:youngster schreef:Bitterlemon is vies. Van mij mag je een biertje hoor PW
No thanx daar hou ik nu helemaal niet van. Gewoon een goed glas wijn of een spatje, komt helemaal goed! Bitter Lemon vind ik erg, mag ook een scheutje Gin in hoor!
Shanna16 schreef:@ 'Vanda's: het Taco topic.
.