Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rivendell schreef:Voorzichtig met bietenpulp.ivm suikers. Ik voer speedtbeet van pavo. Zelfs mijn ex bevangen.pony doet het daar goed op want er zit nagenoeg geen suiker in.
Overigens is zij vandaag.precies 365 dagen drachtig
regtur schreef:Is dat allemaal wel goed? Wij hebben er ook weleens 1 gehad die een jaar drachtig was, maar het veulen was klein. Lijkt het er al wel op dat ze gaat veulenen, of nog geen tekenen te zien?
cuneracobs schreef:bietenpulp is alleen buikvulling, ik voer het niet onze ponys moeten veel groeien dus zit er voor ons geen meerwaarde aan
truselientje schreef:@Fotografie91: dat is de tijd dat je bij de veterinair verwacht wordt, dan wordt de pony dus bekeken door de dierenarts, moet je een stukje stappen en draven en daar wordt ze gemeten.
Hoe laat je in de ring moet, hangt van de voorgaande rubrieken af, ze volgen elkaar gewoon op.
truselientje schreef:@Fotografie91: dat is de tijd dat je bij de veterinair verwacht wordt, dan wordt de pony dus bekeken door de dierenarts, moet je een stukje stappen en draven en daar wordt ze gemeten.
Hoe laat je in de ring moet, hangt van de voorgaande rubrieken af, ze volgen elkaar gewoon op.