[HK]We houden 't nog niet voor gezien, hier is WP10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

linnnh

Re: [HK]We houden 't nog niet voor gezien, hier is WP10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:06

Heeaa Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:08

Vandaag bij geschiedenis.. Eerst zet onze leraar 2 meisjes die achteraan zaten, voorin. De les was nog niet begonnen, maar gewoon uit voorzorg, vanwege kletsen etc. Nou, niet dat het een strenge leraar ofzo is, hij's gewoon vet vind ik. En ik zat op dezelfde plek als vorig jaar, achterin bij 't raam. Nouja, ik praat dus ook veel, maar ik zat nu naast een ander meisje dan vorig jaar. Dus we gingen de plattengrond indelen, zegtie zo; 'Ja, [naam], hoe komt 't dat jij weer achterin zit?' Dus ik heel schijnheilig; 'Ja, deze plek was nog leeg, dusjaa..' En die meiden die achterin zaten gelijk van 'Jaa, zij mag wel achterin en wij niet, en u heeft haar al vaker gewaarschuwd ondertussen dan wij.'
Echt.. Zeeeeur. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:11

Echt hé Lips are sealed
Leraren hebben gewoon een hekel aan me, allemaal Huilen van het lachen
Alsof het zo hoort Lips are sealed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:14

Rebecca, join the club! Veel leraren hebben ook de pík op mij! Lips are sealed

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:15

Dan zal ik maar niet over mij beginnen haha. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:16

Bij mij.. Hmm, niet echt heel erg. Ik denk dat ze mijn gepraat wel irritant vinden, maar ik ben niet overdreven vervelend of brutaal. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:16

Ja. Ze mogen me niet, echt zo van 'aaah joh, haar maakt niets uit'.
Kan je 'r ook nog even bijhebben No Cheer.
Of ze vinden het stom als ik de fout vlakkerbij maak. Ja dat zeg ik gewoon altijd, ipv dichterbij. Leuk om me dan uit te lachen zeg. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:17

Maar ik zeg níks in een les Ruth, bìjna niks, tenzij ze wat vragen, afentoe lach ik een keer mee met de rest, maar verder ben ik zò anders dan vorig jaar. Ik snap dus niet waarom ze zo de pest aan me hebben, heb m'n werk ook af, en bij me. Dusja Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:18

Ach gut

Ik ben echt een leek in wiskunde. Ging over kansberekeningen, en ik vroeg om uitleg, omdat ik 't gewoon niet vat. (ja, 't is echt héél makkelijk, weet ik..) Maar ik moest dus uitrekenen hoe groot de kans was, om 10 te gooien met dobbelstenen. Dus ik moest even opschreven hoevaak dat kon. Schrijf ik echt op: Met de ene 7 gooien, met de andere 3. Oké. Had er niet over nagedacht dat een dobbelsteen maar tot 6 gaat. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:21

Dat is bij mij dus ook zo, ik praat eigenlijk helemaal niet. Maar dan praat de hele klas, en ik word erop aangesproken. En dan hebben we het nog niet eens over het voor de klas komen; mij lekker vragen stellen over geschiedenis... Nors opkijken Weet ik veel, geschiedenis boeit me helemaal niks.

Oeh, ik haat die vent! Hamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:25

Hihi, bij Engels ook.. Ik vind 't gewoon geen fijne lerares, dus opletten, waarom zou ik. (Lukt toch over 't algemeen wel, Engels.)
En ik lachen met de gene die naast me zat, en toen keek ze me echt heel doordringend aan. Ik precies 't zelfde terug kijken, maar dan iets overdrevener. Zegt ze; 'Letten jullie wel op daar achterin?' Ik gelijk: 'Ja!' Zij: 'Daar geloof ik niks van. Vertel me maar eens, waarom is zin 1 present perfect?' Dus ik vragen of ze 't wilde herhalen, zodat ik ondertussen de zin kon lezen.. En daarna heel braaf 't juiste antwoord geven. Zegt ze: 'Hmm, oké dan..' Echt met zo'n toon van; Shít, ze wist 't. En ik heel triomfantelijk.. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:27

Wij hebben meneer Dun voor Engels, en meneer Dun is eigenlijk best wel Dik. Ook is meneer Dun homosexueel. En ik krijg áltijd de beurt bij hem, is het niet bij overhoringen, dan moet ik wel 'voorlezen'! En na de les iedereen; ''Hij vindt je gewoon leuk!'' Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:28

Handig Ruth *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:29

Ja, ik kan ook geen wiskunde.
En vorig jaar vroeg ik iets in les 3 van het hoofdstuk, kreeg ik dood leuk te horen dat ik maar in les 1 had moeten komen..

Nee, ik ben niet dood enthousiast over school hé, maar ik maak alles. Ik leer het vaak nog ook, mijn cijfers zijn (meestal) niet om over te janken xD (6'jes, 7'ens.)
Dusja. Ik snap het gewoon niet.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:29

Haha zoiets was laatst bij ons ook Tong uitsteken
Toen was het van Ja, wat vertelde ik net?
En toen antwoordde diegene dus netjes wat ze gezegd had.
Je zag dat mens toen ook zo kijken van oliebol.. En toen zei ze; Ga toch maar even daar zitten.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben dit jaar heel veel rustiger dan de jaren ervoor, doordat ik in mn stamklas niet echt vrienden heb. Dus ik zit meestal ook alleen en gewoon lekker rustig, I don't mind. (Ik praat wel een beetje met mensen uit die klas hoor, maar buiten de les om niet echt. Dus dat zijn alleen lesuur vrienden xD) Ik heb andere lessen weer wel met vrienden, dus dan kan ik weer ff kleppen. *LOL* En het is wel fijn want dat is bij Duits&SK en daar heb ik rotleraren voor. Schijnheilig Dus dan wil ik niet eens stil zijn. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:30

Leraren.. Rolleyes

xManon_

Nyckle schreef:
Wij hebben meneer Dun voor Engels, en meneer Dun is eigenlijk best wel Dik. Ook is meneer Dun homosexueel. En ik krijg áltijd de beurt bij hem, is het niet bij overhoringen, dan moet ik wel 'voorlezen'! En na de les iedereen; ''Hij vindt je gewoon leuk!'' Nors opkijken

Lijkt me best küt als het echt zo is. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Leraar: 'Maar [naam], als je zo doorgaat, kan je nergens een baan vinden hoor!' (Over mijn gepraat)
[naam]; 'Ik kan áltijd nog leraar worden dan hè? Haha! '

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:31

xManon_ schreef:
Haha zoiets was laatst bij ons ook Tong uitsteken
Toen was het van Ja, wat vertelde ik net?
En toen antwoordde diegene dus netjes wat ze gezegd had.
Je zag dat mens toen ook zo kijken van oliebol.. En toen zei ze; Ga toch maar even daar zitten.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben dit jaar heel veel rustiger dan de jaren ervoor, doordat ik in mn stamklas niet echt vrienden heb. Dus ik zit meestal ook alleen en gewoon lekker rustig, I don't mind. (Ik praat wel een beetje met mensen uit die klas hoor, maar buiten de les om niet echt. Dus dat zijn alleen lesuur vrienden xD) Ik heb andere lessen weer wel met vrienden, dus dan kan ik weer ff kleppen. *LOL* En het is wel fijn want dat is bij Duits&SK en daar heb ik rotleraren voor. Schijnheilig Dus dan wil ik niet eens stil zijn. Tong uitsteken

Haha, flauw is dat hè? Had ik ook een keer. Huilen van het lachen
Herhaal je netjes wat ze gezegd hebben.. Moet je alsnog ergens anders zitten! Hallo, je gaf toch 't goede antwoord? Clown

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:31

Haahahaha Vork
En toen? *LOL*

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:32

Ja idd, maar ze hebben helemaal bedacht dat je het niet weet en ze je ergens anders gaan zetten. Huilen van het lachen

Weetje wat ook grappig is, als je er uit gestuurd wordt en gewoon blijft zitten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:35

Het is écht zo Manon! Dus dat is inderdaad best wel klöte Nagelbijten / Gniffelen

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:36

Ik ben er nog nooit uitgestuurd voor een te grote mond ofzo. Alleen als ik de slappe lach heb. En dat is minstens één keer per week. *LOL*

Dit jaar nog geen een keer eruit gestuurd. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:37

Toen, een sarcastische smile. Huilen van het lachen

Dat heb ik nog nooit geprobeerd, gewoon blijven zitten. Huilen van het lachen
De eerste keer vond ik 't gewoon ronduit lollig dat ik eruit mocht. 6vwo zat tegenover ons, dusja. En de tweede keer was ik gewoon zo overdonderd dat ik maar ging..

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:41

Ben je pas twee keer eruit gestuurd? Tong uitsteken
Ik wel iets vaker. Bloos
Ik word er trouwens uitgestuurd doordat ik niet bepaald over me heen laat lopen en ik flap alles eruit wat ik denk.
Maar dit jaar ben ik er nog niet uitgestuurd. Schijnheilig
Wordt sowieso ook wel minder naar mate je in een hogere klas komt..

Omg Nyckle.. dan voel je je echt niet prettig daar Nagelbijten / Gniffelen
Is het een heel sterk vermoeden of heeft ie het echt verteld oid?