Amber_VZ schreef:Hitime schreef:Derby Stallion met Zac Efron?
Neeee niet die ( die zal ik ook nooooit gaan kijken! )
Uhmm even de naam kwijt
Ook niet voor de paarden?

Ik wel hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_VZ schreef:Hitime schreef:Derby Stallion met Zac Efron?
Neeee niet die ( die zal ik ook nooooit gaan kijken! )
Uhmm even de naam kwijt
Citaat:Ook niet voor de paarden?
Ik wel hoor
LietJ_RobJ schreef:marije, ollie die rijd in lessen, en als ik er iemand anders op zie rijden, dat doet mij ook zo'n erge pijn, meestal zijn het van die stomme beginners die denken dat ze kunnen rijden en alleenmaar zitten te stampen! en dan rijd er ook nog een kind op met mega sporen! en dan kan ik wel janken als ik dat aanzie!
Amber_VZ schreef:Citaat:Ook niet voor de paarden?
Ik wel hoor
Okee voor die paarden wel! Ik plak gewoon een papiertje voor zijn hoofd
Hitime schreef:LietJ_RobJ schreef:marije, ollie die rijd in lessen, en als ik er iemand anders op zie rijden, dat doet mij ook zo'n erge pijn, meestal zijn het van die stomme beginners die denken dat ze kunnen rijden en alleenmaar zitten te stampen! en dan rijd er ook nog een kind op met mega sporen! en dan kan ik wel janken als ik dat aanzie!
Is Ollie een manegepony dan?
Yucome schreef:wow amber.. die zal dan wel nog wat groeien.. Word een grote ponyMaar mischien groei je niet meer en word je neit meer dikker
Citaat:Ik zie jou al helemaal voor me, met je hand voor je ogen.. En dan stiekem zo tussen je vingers door kijken: * 'Issie weg?' *
LietJ_RobJ schreef:Hitime schreef:Is Ollie een manegepony dan?
ja
WiskyBokjes schreef:Maar Robin, Wisky is anders als Ollie
Kijk ik kan DENK IK meer berijken als jij met ollie, er zijn toch altijd kinderen die ook op ollie rijden terwijl dat met wisky niet zo is
Amber_VZ schreef:Yucome schreef:wow amber.. die zal dan wel nog wat groeien.. Word een grote ponyMaar mischien groei je niet meer en word je neit meer dikker
Ik groei zowiezo niet veel meer!
En ik ben ook niet van plan om me vol te gaan vreten
WiskyBokjes schreef:Maar Robin, Wisky is anders als Ollie
Kijk ik kan DENK IK meer berijken als jij met ollie, er zijn toch altijd kinderen die ook op ollie rijden terwijl dat met wisky niet zo is
LietJ_RobJ schreef:WiskyBokjes schreef:Maar Robin, Wisky is anders als Ollie
Nou, sorry maar dat komt een beetje kút bij mij over