Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yorick schreef:yorick schreef:Nou slaap lekker dan Yorick.
Ja dank je
jij ook weltrusten en tot morgen.
was je alleen gister lieverd
yorick schreef:Goedenmorgen allemaal,en ik ben niet eens de eerste vandaag,zal dan wel een bijzondere dag worden.Ik half dagje werken en vanmiddag denk ik nog even aan de gang met de stal ( voor de terugkomst van King) Fijne dag allemaal.

Ben zo duf als een konijn...
Pff... youngster schreef:
kopenhagen schreef:goedemorgen!! alles ok met iedereen?
!
PeeWij schreef:Goede morgen Pris krijgt verstand![]()
Leerzaam weekje voor je zo!
PeeWij schreef:Ik dacht al, wat zie ik toch aan je, maar nu valt alles op zijn plaats
PeeWij schreef:Ben ik even blij dat ik asperientjes bij heb. Dan gaat die koppijn van je hamer ook zo weer weg
gelukkig! ik ga er zo ook ff 2 innemen, dan hebk oko geen kiespijn!
mijn banden waren aan de binnekant helemaal weg ,snap er niks van aleen vanbinnen ,hij is waarschijnlijk de laatstse keer niet goed uitgelijnd dus dat kost frank nu weer 4 niuewe banden,en ze liggen er net een jaar op
het gedeelte wat je zag was nog helemaal nieuw! PeeWij schreef:Auto's kosten geld en zeker dit soort auto's Alfa rijders zijn de beste vrienden van de garage!
,ook nog kapotte radiateur en mijn stuur stond scheef(ik heb er een klein ongelukje mee gehad vorig jaar)