We zijn het trouwens wel weer lekker eens hè, met onze hOe KrIJg Ik dE aChTeRhAnD van mn pony er beter onder vriendin?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:PeeWij, ik denk niet dat het is, wie jij (in elk geval in eerste instantie) dacht... Misschien denk je inmiddels iemand anders, maar jouw eerste optie lijkt het me niet te zijn vanwege bepaalde uitspraken...
vanda's schreef:We zijn het trouwens wel weer lekker eens hè, met onze hOe KrIJg Ik dE aChTeRhAnD van mn pony er beter onder vriendin?!
Shanna16 schreef:Niet beginnen over autorijden, ik heb morgen TTT
PeeWij schreef:TTT? Weer het leeftijdsverschil. Was er nog niet in onze tijd, gewoon examen doen na 20 lessen en halen. Klaar!
Shanna16 schreef:Ik heb nu 26 lessen gehad
PeeWij schreef:TTT? Weer het leeftijdsverschil. Was er nog niet in onze tijd, gewoon examen doen na 20 lessen en halen. Klaar!
vanda's schreef:We zijn het trouwens wel weer lekker eens hè, met onze hOe KrIJg Ik dE aChTeRhAnD van mn pony er beter onder vriendin?!
PeeWij schreef:Shanna16 schreef:Ik heb nu 26 lessen gehad
Komt helemaal goed dan, een examinator is over het algemeen een man, dus......![]()
Weer een voordeel van het vrouw zijn!
spatter schreef:PeeWij schreef:TTT? Weer het leeftijdsverschil. Was er nog niet in onze tijd, gewoon examen doen na 20 lessen en halen. Klaar!
precies , niet moeilijk doen
helaas voor mij werd de E er net afgekoppeld en die heb ik nog altijd niet, maar toch altijd met trailer gereden met zware wagen is dat ook geen probleem
nu rijd ik lekker met een veewagentje, nog veel prettiger
vanda's schreef:Je geeft nu zelf aan hoe zwak de man is... Handige actie Petertje...