Door een vrouwelijk fysio
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

youngster schreef:Okeuj.. Maargoed uiteindelijk gaat het wel over hoor
Door een vrouwelijk fysio
PeeWij schreef:Auw onder de gordel!![]()
Het valt ook niet mee hè, om op te boksen tegen zo'n Girlpowerrr invasie! Westernfreak schreef:PeeWij schreef:Auw onder de gordel!![]()
Het valt ook niet mee hè, om op te boksen tegen zo'n Girlpowerrr invasie!

PeeWij schreef:
Op ervaring tegen deze jonge bloempjes geen enkel probleem.![]()
iets ouder zijn heeft ook zijn voordelen!
youngster schreef:Zonder Eva was er geen verder leven geweest.. een man kan zichzelf niet voortplanten
Maaruhh een vrouw heeft over een tijd de man niet eens meer nodig.

youngster schreef:Nee dat weet ik
Ach ja je kan niet met mannen maar ook niet zonder zeg ik maar
youngster schreef:Ach ja je kan niet met mannen maar ook niet zonder zeg ik maar
PeeWij schreef:
Ook Duracell gaat een keer leeg!![]()
vanda's schreef:Mee eens![]()
Ach en eigenlijk is Peter ook wel een beetje zielig tussen 3 van die jonge godinnen... Daar kan ie natuurlijk nooit tegenop...

vanda's schreef:Ach en eigenlijk is Peter ook wel een beetje zielig tussen 3 van die jonge godinnen... Daar kan ie natuurlijk nooit tegenop...
maar ik doe er zeker niet voor onder. Maar een gevecht via de computer vind ik minder prettig. Geef mij maar een lijf aan lijf gevecht
vanda's schreef:Me too![]()
Volgend jaar op een berg in Wales zullen we wel eens zien wie van het sterke geslacht zijn
) PeeWij schreef:Och gut, citaat van Vanda "dan kunnen Y en jij rijden"
tip! Kijk eens op mannenrijdenbeter.nl!!!!
youngster schreef:PeeWij schreef:Och gut, citaat van Vanda "dan kunnen Y en jij rijden"
tip! Kijk eens op mannenrijdenbeter.nl!!!!
Dat geld bij ons toch niet.. Sjoert rijd namelijk nooit, ook al heeft hij zijn rijbewijs
zonde van het rijbewijs
Geen idee waarom niet.