Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
keresa schreef:je weet het volgende week komt er weer een kijken maar ik heb ze liever bij iemand als jullie eigenlijk maar soms moet je ver kopen. Die foto waar ze allen op staat net Marcha van kom maar hier ben ik
vanda's schreef:Geen winspunt Toptoys.
Hoe is het bij jou gegaan??
@ Youngster: Foto's, laarzen, foto's, laarzen, foto's
Citaat:w. Freak: Lageveld hoort bij jou, dus die mag sowieso mee
vanda's schreef:Ja, mannen zijn ook sterker en die moeten de vrouwen beschermen... denken ze... En wij vrouwen willen de mannen hun zelfvertrouwen niet afnemen, dus laten we het maar zo...
Westernfreak schreef:vanda's schreef:Ja, mannen zijn ook sterker en die moeten de vrouwen beschermen... denken ze... En wij vrouwen willen de mannen hun zelfvertrouwen niet afnemen, dus laten we het maar zo...
Precies, want mannen zijn sterker èn dommer, dus geloven ze dat wij het nog menen ook![]()
vanda's schreef:PeeWij, ik denk niet dat het is, wie jij (in elk geval in eerste instantie) dacht... Misschien denk je inmiddels iemand anders, maar jouw eerste optie lijkt het me niet te zijn vanwege bepaalde uitspraken...
Ibalia, jij had je keurig voorgesteld hoorBalen van de Wheemhoeve pony, maar wel erg leuk dat de pony van je nichtje het zo leuk doet.
Hoe is t nu met Youngster?? Nog auw?
PeeWij schreef:Girllpower!![]()
Haar kraker zal wel een man zijn
youngster schreef:vanda's schreef:
Hoe is t nu met Youngster?? Nog auw?
vanmiddag wordt alles weer rechtgebeukt.. Als mijn spieren willen meewerken
PeeWij schreef:
Auw onder de gordel!![]()
Ik dacht altijd dat de twee geslachten elkaar perfect aanvulde waardoor we tot betere prestaties komen! Of hebben we heir gewoon te maken met een potten invasie!
Jullie mogen er gewoon voor uitkomen hoor
youngster schreef:Antwoord heb je al PeeWijBoven je