Rebec wat dikke veters, maar wel keigaaf!oh jammer Tania ik ben niet zo snel 's ochtends Osdorp wonen ook veel mensen die ik ken
Silfanoo schreef:Tania ongeveer 10 minuutjes met auto echttt. Pff balen dat ik morgen zo vroeg weer naar huis ga. Ik ga ff naar beneden...
Haha okee Wow die schoenen op dat plaatje is volgens mij echt een grote maat. Rebec, welke heb je eigk besteld?
Ze zijn echt leuk Bex!Ach, weet je, ik lees wel gewoon mee hier ofzo. Volgens mij is het heel gezellig, maar jullie zijn al zo'n hechte groep
Ik dénk deze;Iig zwarte hoge. En dat model. Dat model had ik nl. al (Al wel bijna een week ofzo. ) En ik wist dat die fijn waren.
"Ja kan ik jullie helpen?"..."Ja willen jullie iets voedzaams of snoep?""Ja een combinatie eigenlijk.. ""Chips?""NEE DAS MIJN GOEDE VOORNEMEN "xD
aaaah m'n RUG jonge.Ik zat vanmorgen met manegeles als enige op pony zonder zadel want die heeft last van singelwonden, vond m'n rug niet zo leuk en ze had ook best wel een hoge schoft en met galop gooit ze heel hoog op en naar voren.. auuw.