Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fieke_ schreef:oke ! ik ben benieuwd
PollyAgain schreef:Fieke_ schreef:oke ! ik ben benieuwd
Whahaha, ik zal alvast even een voorproefje geven:
http://i85.photobucket.com/albums/k58/xXPollyxxFlowerXx/LuckyTenderBrenda22Juni2007045.jpg
PollyAgain schreef:Dank jullie wel!![]()
We hebben een Nikon D50 camera, volledige versie weet ik ff niet uit m'n hoofd.. zal zometeen wel even kijkenIk ga de foto's nu uploaden, en dan een topic maken.. ik denk dat ik er 2 maak, 1 van het rijden met me bijrijdster erop, en 1 over de hoofdfoto's. Ik zal zometeen de links ervan hier wel plaatsen.
_Barbara_ schreef:HOII![]()
vandaag weer een leuke valdag
_Barbara_ schreef:nou.. We werden echt gestoord van de horzzels, dazen vliegen enz. Dus Peter had een vleigendeken gekocht, alleen ze had nog nooit van dr leven een deken opgehad.. dus ik klim erop met dat vliegendieken, en ze begint te crossen en van die niet uitzittende bokken te geven, het was glad dus ik was ookal helemaal bang om uit te glijden.. toen begin te steigeren toen ben ik er maar afgesprongen. Maar i kspring verkeerd en kwam eerst met mijn ribben op de achterkant van het zadel, en toen gleed ik nog uit toen ik op de grond stond![]()
Daarna ben ik er wel terug op gegaan toen deed ze helemaal NIKS