Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie5 schreef:cappelstud schreef:Geweldig Melanie5 dat heb je prachtig gedaan (of eigenlijk je pony).
Helaas niet mijn pony, maar van vrienden. Het is een geweldige pony die alles wint wat er te winnen valt. De enige A pony in Nederland met een sport predikaat onder het zadel.
BlackDevils schreef:yorick schreef:Ik heb m al gezien...Wij waren laatst ook bij een fokker die heel veel lintjes had , zal volgende keer een foto maken want dat vinden jullie vast leuk.![]()
![]()
Loolapelooza schreef:Verder zou je àls je zemelen voert daar eigenlijk lucerne bij moeten geven volgens mij, voor de Ca-Fosfor verhouding, die erg krom wordt als je puur zemelen voert. Ik heb eigenlijk geen idee of zoiets weer recht getrokken kan worden door de brok die je erbij geeft. Ik denk toch dat de verhouding in z'n geheel dan niet meer klopt. Verhouding is 1 op 3?? Kan je wel even opzoeken.
Melanie5 schreef:cappelstud schreef:Geweldig Melanie5 dat heb je prachtig gedaan (of eigenlijk je pony).
Helaas niet mijn pony, maar van vrienden. Het is een geweldige pony die alles wint wat er te winnen valt. De enige A pony in Nederland met een sport predikaat onder het zadel.
melanie schreef:Helaas niet mijn pony, maar van vrienden. Het is een geweldige pony die alles wint wat er te winnen valt. De enige A pony in Nederland met een sport predikaat onder het zadel.
patrick76 schreef:dit geloof ik niet helemaal. Kan wel eens de enige A hengst zijn die dit predicaat heeft behaald onder het zadel.